Tilburg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vuurwerk is niet slecht hoor, is goed uit gezocht op effecten.
Vraag me alleen af waarom er zo veel is geknipt in het filmpje ?

Flower Thunder

Registered User
He TB leuke film van Tilburg !!!

Wel geknipt, maar dat is wel leuk.......maar heeft niemand het begin gefilmd; met die fonteinen en chinese rollen ??

En Kevin: We hebben alles synchroon geschoten van 2 / 3 / 4 positie's en daarboven hoger vuurwerk; dat blijkt ook wel uit de film !:blink1:

Volgend jaar zijn we er weer !!!:cool:

thunderboy

Registered User
Vuurwerk is niet slecht hoor, is goed uit gezocht op effecten.
Vraag me alleen af waarom er zo veel is geknipt in het filmpje ?

De film was nog al aan de grote kant Vinnie, en zoveel is er niet weg hoor. De show duurde een kwartier, en mijn filmpje een dikke 10 minuten. Ik heb helaas geen Pinnacle, dus ik heb gedaan wat ik kon met Movie maker. De stukken die weg zijn gehaald, zijn vaak de pauzes tussen de afgeschoten stukken geweest.
Maar ja, het gaat erom dat jullie toch nog konden meegenieten van deze show he:blink1:
Ik vond het zeker de moeite waard om deze show hier te plaatsen.

Ook hier in de stad waren de reacties overweldigend, ik hoop dat jullie het volgend jaar weer zo doen mannen, en dit is alles wat ik nog wou zeggen,

Groeten T.B.:idea:

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Op het filmpie is te zien dat katan zijn uiterste best heeft gedaan.
mooi verdeeld over meerdere posten.
mijn complimenten voor katan.

nismo

Registered User
822 MB ??? Man gooi hem door Pinnacle studio en maak er max 160mb van. Dan heb je dezelfde kwaliteit films als die wij hosten...Als je zover bent wil ik hem wel voor je op de server gooien.

He Toon hoe doe jij dat dan met Pinnacle studio ik heb het maar bij mij worden ze altijd groter ipv kleiner.:nuts:
Geef eens een lesje weg.

Bovenaan