-Nederlands
De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.
-English
The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De film was nog al aan de grote kant Vinnie, en zoveel is er niet weg hoor. De show duurde een kwartier, en mijn filmpje een dikke 10 minuten. Ik heb helaas geen Pinnacle, dus ik heb gedaan wat ik kon met Movie maker. De stukken die weg zijn gehaald, zijn vaak de pauzes tussen de afgeschoten stukken geweest.
Maar ja, het gaat erom dat jullie toch nog konden meegenieten van deze show he:blink1:
Ik vond het zeker de moeite waard om deze show hier te plaatsen.
Ook hier in de stad waren de reacties overweldigend, ik hoop dat jullie het volgend jaar weer zo doen mannen, en dit is alles wat ik nog wou zeggen,
822 MB ??? Man gooi hem door Pinnacle studio en maak er max 160mb van. Dan heb je dezelfde kwaliteit films als die wij hosten...Als je zover bent wil ik hem wel voor je op de server gooien.