aalsmeerfreaks
Registered User
Wederom weer een spetterende show, onze complimenten!!!!!
Prachtige show als altijd. Maar tering zeg, wat laten jullie het van geluk afhangen...
Hoe bedoel je " van geluk laten afhangen " ?
Nou, noem me een watje, maar als ik zie hoe dicht jullie erop staan met het gezicht naar het vuurwerk toe zonder bril, dan is het toch gewoon een kwestie van tijd tot er een keer iets fout kan gaan? Dus dat je geluk eens op is en je een dosis pech in je mik krijgt geslingerd? Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik vind het naïef overkomen. Als we een keer op 1 januari te horen krijgen dat het fout is gegaan bij één van jullie dan zou ik eerlijk gezegd helemaal niet verbaasd zijn. Ik ben ieder jaar weer blij voor jullie als het filmpje goed ten einde komt![]()
Nouja, gezeur. Hij zegt het voor hun eigen bestwil. Het is echt genieten deze filmpjes, maar ze staan echt gevaarlijk dichtbij. Ik lees hier op het forum al verschillende berichten over ontploffende cakes, dus je zou denken dat kenners daar wel rekening mee houden. Maargoed, alle plezier heeft risico's zullen we maar zeggenWat een gezever toch altijd over vuurwerkbrillen en boven de cakes hangen.
Iedereen hangt wel eens boven een cake met afsteken en lang niet iedereen gebruikt een bril nu word het alleen op beeld vastgelegd. Ik weet zeker dat als ik jou (of iemand anders) film jij ook wel eens ergens boven hangt.
Geniet gewoon lekker van de films die gemaakt en geplaatst worden en houd het gezeur lekker voor je.
...Iedereen hangt wel eens boven een cake met afsteken en lang niet iedereen gebruikt een bril nu word het alleen op beeld vastgelegd. Ik weet zeker dat als ik jou (of iemand anders) film jij ook wel eens ergens boven hangt.
Geniet gewoon lekker van de films die gemaakt en geplaatst worden en houd het gezeur lekker voor je.
Brillen moeten gewoon op! Alleen ik was de tas met 50 brillen thuis vergeten. En ik kon pas om half 12 beginnen en wilde niet weer naar huis rijden. In de avond hebben we allemaal een bril op gehad. Ik heb er eens een groot aantal gekocht zodat de visite er ook altijd 1 op zou hebben. Helaas ging het in de middag niet zoals het moest.