R
Red Crackling
Guest
Ik heb soms het gevoel dat een videofilm van de cake, batterij, raket etc. niet correct weergeeft hoe het er in het echt aan toe gaat.
Want bijvoorbeeld Xtreme machine van Wolff Vuurwerk heb ik live gezien, en die was prachtig, maar op de film lijkt het een waardeloos potje terwijl dat helemaal niet zo is.
Dus wat moet je doen, wat kun je doen? Hoe kun je er nu achter komen wat er uit zo'n pot etc. komt?
Kan de naam van een product iets zeggen, of moet je daar niet naar kijken?
En een productbeschrijving?
En een video?
Of wellicht de vorm, bijvoorbeeld een ruitcake?
Dus hoe voorkom je teleurstelling?
Vorig jaar kocht ik bijvoorbeeld 3x4 = 12 cakes van Zena (3 boxen), voor 85 euro per stuk, maar de uitwerkingen waren waardeloos. Op de film leken het Willows, maar in het echt waren het meer peonies. En dan ben je toch wel weer teleurgesteld, haha.
Want bijvoorbeeld Xtreme machine van Wolff Vuurwerk heb ik live gezien, en die was prachtig, maar op de film lijkt het een waardeloos potje terwijl dat helemaal niet zo is.
Dus wat moet je doen, wat kun je doen? Hoe kun je er nu achter komen wat er uit zo'n pot etc. komt?
Kan de naam van een product iets zeggen, of moet je daar niet naar kijken?
En een productbeschrijving?
En een video?
Of wellicht de vorm, bijvoorbeeld een ruitcake?
Dus hoe voorkom je teleurstelling?
Vorig jaar kocht ik bijvoorbeeld 3x4 = 12 cakes van Zena (3 boxen), voor 85 euro per stuk, maar de uitwerkingen waren waardeloos. Op de film leken het Willows, maar in het echt waren het meer peonies. En dan ben je toch wel weer teleurgesteld, haha.