Super Vlinders

gantpoplin

Registered User
Nou dat kan ik mij onmogelijk voorstellen, dat je de lont kan afstrijken zoals ik wel eens bij betonstrijkers heb gezien. Bij vlinders ben ik dit nog nooit eerder tegengekomen, correct me if I'm wrong, maar zover ik weet zijn er geen vlidners die je kan afstrijken|:(

gantpoplin

Registered User
OKe, maar dit zijn dus de legale vlidners voor Belgische begrippen, zullen iig niet zo hard knallen als de super vlinders (niet op de leggen), maargoed ik kom ook nooit bij knalgoed haha;)

poisonouspider

Registered User
gantpoplin zei:
Nou dat kan ik mij onmogelijk voorstellen, dat je de lont kan afstrijken zoals ik wel eens bij betonstrijkers heb gezien. Bij vlinders ben ik dit nog nooit eerder tegengekomen, correct me if I'm wrong, maar zover ik weet zijn er geen vlidners die je kan afstrijken|:(

De vlinders die vorig jaar in de handel waren, met dat bruine recyclepapier en wogen lood, die hadden inderdaad een timefuse met strijkkopje, maar of dat werkt met een lucierdoosje is een 2e. Op zich gaat de timefuse wel sneller aan als je het zwavel een beetje beschadigd en dan gewoon aansteekt met een peuk.

Helaas nog niet tegengekomen die Rakkers dit jaar...

poisonouspider

Registered User
nickskuhh-hmd zei:
kapot make zodat ze sneller aangaan?
Beter koop je zon aansteek fakkels gaan ze ook snel mee aan.

Wie heeft het hier over kapotmaken? Ik niet..........koop zon aansteekfakkels? wat zijn koopzonaansteekfakkels?

Beetje het zwavel ongelijk maken en ze gaan aan als een supervlinder!

trixx

Registered User
poisonouspider zei:
Wie heeft het hier over kapotmaken? Ik niet..........koop zon aansteekfakkels? wat zijn koopzonaansteekfakkels?

Beetje het zwavel ongelijk maken en ze gaan aan als een supervlinder!

Je hebt het toch echt wel over het beschadigen ervan!!

"Op zich gaat de timefuse wel sneller aan als je het zwavel een beetje beschadigd en dan gewoon aansteekt met een peuk."

en "koopzonaansteekfakkels" word mee bedoelt Koop zo'n aansteekfakkel!(pyrotorches)

Zo moeilijk kan het toch niet zijn? een beetje lezen en begrijpen?!!|:( ;)

iLLuH

Registered User
ik had nog wat foto's astu

bruinesupers2ys.jpg

vergelijkingsupers1vw.jpg

nieuwevlinders3gr.jpg

vergelijkingsuper1zn.jpg

Laatst bewerkt:

vuurtje?

Registered User
er bestaan wel kleine vlinders

zijn veel verschillende soorten van rond de 2 gram kruitinhoud.

b.v. spanische cracker enz.

maar knallen lang niet zomooi als supervlinders

Bovenaan