Super Vlinders

NelisB

Registered User
gantpoplin zei:
begin van dit topic overgaat?? ik meen mij ter herinneren dat ik de topicstarter was en dat het over vlinders ging "op de leggen" niks over giga vlinders.. |:(

Niet helemaal begin dan maar net iets later ;)

Ik heb ze dit jaar alleen nog maar in paarse doosjes voorbij zien komen.

$tepfireworks

Registered User
ik had ze in het bruin en gingen geweldig hard:D
1 nadeel was wel dat van de partij die bij ons in de buurt verkocht werd wel een deel weigeraars was ;(
weet iemand welk merk ze waren??
want ik heb ze via via gekocht en op de supervlinder zelf stond niks,

Laatst bewerkt door een moderator:

markor

Registered User
schijnen via duitsland hier te komen, meer weet ik ook niet

Laatst bewerkt door een moderator:

Pyroking

Registered User
Ik vind de super vlinders goed knallen, Alpeco verkoopt ze allang niet meer en toch zijn ze nog vollop verkrijbaar bij handelaren!

Pro Style

Registered User
te_henky zei:
mijn collectie vorig jaar:p
foto's voor de liefhebber:p
dingen knallen HARD.. heerlijk gewoon
kocht ze voor 12,50 per 10 .. (A)
QUOTE]

12,50 per 10, dat is best goedkoop, of niet? Ik had ze vorig jaar voor 15 per 10 |:(

deef0003

Registered User
op die fotos lijkt het net of er echt een super kort lontje aan zit is dat ook zo??
zo ja is dat niet gevaarlijke dan?? :w

vonk

FPM Moderator
Medewerker
deef0003 zei:
op die fotos lijkt het net of er echt een super kort lontje aan zit is dat ook zo??
zo ja is dat niet gevaarlijke dan?? :w

lijkt maar zo... als je het rode/blauwe e.d. papier weg haalt dan loopt de lont nog een stuk door en over het algemeen hebben deze en goede vertraging.

henk39

Registered User
vonk zei:
lijkt maar zo... als je het rode/blauwe e.d. papier weg haalt dan loopt de lont nog een stuk door en over het algemeen hebben deze en goede vertraging.

En toch heb ik het er niet zo mee op, met deze (on) dingen.

ik weet niet hoe dat dezen zijn, maar mijn ervaring is als de verwurging daar waar het lont het (kruit) in gaat niet goed is en er een vonkje bij komt gaat ie eerder dan je graag wil, met alle gevolgen van dien.

NelisB

Registered User
Tja het blijft vuurwerk hé;) Al jaren die dingen en altijd met normale vertraging afgegaan, desnoods leg je er een sisser voor.

deef0003

Registered User
weet je zeker dat deze het zijn
afb0071dg.th.jpg

anders loop je bij de verkeerde thread te posten.
En hoe duur zijn ze?
:w

P

poziloc

Guest
the-bomb zei:
ze zijn er weer alpeco en dolfijn heb ze weer

die hebben ze echt niet...dolfijn al helemaal niet, omdat dit onder spektakel valt...snap effe niet hoe je aan deze info komt....leg dat maar eens uit!

Slimm

Registered User
Hallo mensen! (eerste post)

Ik kan dus via betrouwbare mensen Gigavlinders krijgen, maar ik las dat de gene die te koop zijn dus eigenlijk heel oud zijn?
Kan iemand me even helpen? :)
Btw: Leuk forum, ik kijk sinds vandaag op het forum, ken de site al meer dan een jaar :+

nitraat4life

Registered User
Slimm zei:
Hallo mensen! (eerste post)

Ik kan dus via betrouwbare mensen Gigavlinders krijgen, maar ik las dat de gene die te koop zijn dus eigenlijk heel oud zijn?
Kan iemand me even helpen? :)
Btw: Leuk forum, ik kijk sinds vandaag op het forum, ken de site al meer dan een jaar :+

De giga vlinders worden al heel lang niet meer gemaakt nee , dus waarschijnlijk als je ze koopt zijn ze al minstens een jaar oud en zijn het net muggenscheetjes (dat zal ook wel meevallen maar je weet wat ik bedoel) dus ik zal het niet doen als ik jou was!

Het ligt natuurlijk ook aan de prijs ... als het heel goedkoop is kan je het altijd nog overwegen

Bovenaan