Super Vlinders

nitraatbom

Registered User
Viber zei:
Zijn de supervlinders alleen bij Alpeco te krijgen of ook in Baarle? Het lijkt mij niet maar ben er niet zeker van, graag antwoord als iemand het weet. Alvast bedankt :w

ZE
ZIJN
NIET
MEER
TE
KOOP

lezen he.. ;)

zink901

Registered User
Viber zei:
Zijn de supervlinders alleen bij Alpeco te krijgen of ook in Baarle? Het lijkt mij niet maar ben er niet zeker van, graag antwoord als iemand het weet. Alvast bedankt :w
Ze worden al ruim 1,5 jaar niet meer verkocht bij Alpeco. In Baarle zijn sinds 2001 al geen echt harde knallers te krijgen.

P

poziloc

Guest
[adminbreak] zoeken en lezen schijnt nog steeds erg moeilijk te zijn!!![/adminbreak]

Viber

Registered User
Sorry, sorry, sorry!! Ik ken ook een foutje maken en dan hoef je me niet zo af te kraken hoor! Ik kan ook wel een keer ergens overheen lezen of het niet helemaal begrepen hebben |:(

deef0003

Registered User
Nitraatthunder zei:
Mn eerste post op het forum ;)
Knallen de supervlinders harder dan de nitraatthunders?
Of scheelt dat niet zo veel?
dat is verschillend bevoorbeeld als je op een open vlakte doet of in een stad ;) ik vind voor mijn gevoel de super vlinders iets harder

markor

Registered User
iets harder?? ik vind supers zeker harder knallen. denk niet eens of het een kwestie van gevoel is, zit zoveel meer power achter

gantpoplin

Registered User
Iets harder is inderdaad een zinloze post. Een supervlinder en een nitraat zit erg veel verschil in. De supervlidners die in dit topic worden besproken worden dus niet meer verkocht, daarnaast is de knal veel harder en doffer dan dat van een nitraat. Dan hebben we het nog niet eens over het verschil kwa grote en PTS in houd! Dus een super Vlinder en een nitratenknal zijn niet vergelijkbaar. Maar het is allom bekend dat een Super Vlinder veel harder klapt dan een nitraat!

NelisB

Registered User
Lijkt me dat iedereen dat zelf wel wist, maar goed.

Ik vraag me alleen af wat het verschil is tussen die gekleurde vlinders van crepe-papier en glad papier, laaste 3 jaar heb ik ze van glad papier maar vroeger van crepe. Met millenium trouwens z'n gigavlinder gehad waar het begin deze topic overgaat, wat een lomp ding was dat, maar toch viel me knal wel mee, alleen drukgolf was nog groter.

gantpoplin

Registered User
begin van dit topic overgaat?? ik meen mij ter herinneren dat ik de topicstarter was en dat het over vlinders ging "op de leggen" niks over giga vlinders.. |:(

Huge_Cohones

Registered User
Nou bij deze, hartelijk gefeliciteerd met je vlinder.
En mogen jullie nog lang en gelukkig samen zijn...

Ontopic: Er was dus een gerucht dat de visco supervlinders ieder jaar in een andere kleur doosje zouden verschijnen. Aan de kleur zou je dus ook het jaartal van productie kunnen bepalen. Kan iemand dit bevestigen?
Ik denk zelf dat het onzin is, want volgens mij zijn er al meer kleuren dan productiejaren.

En steeds weer datzelfde etiketje, "op de leggen" :+

GR, Huge

zink901

Registered User
markor zei:
kan iemand een lijstje maken met de kleuren dan?

kleuren doosje die ik heb gehad zijn

groen
oranje
Ik kan er in ieder geval nog paars en wit aan toevoegen. Laatst hoorde ik nogw at over een gele variant. De groene kwam veruit het meest voor.

markor

Registered User
Misschien domme vraag hor, maar weet iemand waar super vlinders vandaan komen? ik kan ze in belgie niet meer krijgen maar wel bij handelaren. Dus waar komen ze vandaan? weet iemand het?

zink901

Registered User
markor zei:
Misschien domme vraag hor, maar weet iemand waar super vlinders vandaan komen? ik kan ze in belgie niet meer krijgen maar wel bij handelaren. Dus waar komen ze vandaan? weet iemand het?
Ze worden via de illegale weg geimporteerd vanuit China.

gantpoplin

Registered User
Hmm Jawe...je bent volgens mij beetje vergeetachtig aan het worden;) de kleuren die heb gehad zijn:
groen
wit
paars
geel
oranje
rood
Rose
Blauw

Elk jaar een adnere kleur is volgens mij onzin want heb ook weleens witte dozen en rode in hetzelfde jaar gehad. Ze komen uit China word er gezegd, dat lijkt me ook best logisch, maar worden ze hier in Rotterdam de haven in gemsokkeld, want ik vraag me af voor wie ze dan geproduceerd worden als ze in Nederland verboden zijn in België, DUitsland...enz.. kan iemand hier meer over zeggen. Want het is economisch onjuist dat ze die dingen produceren voor handelaren:S... Dat is zwarte handel en daar is geen één fabriek bji gebaat... als dit aan het licht komt.. |:(

jawe

Registered User
Tja word oud en kleurenblind :p
De kleuren van de doosjes hebben helemaal niks met productiejaar te maken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan