[stelling] Vuurwerk is/word te duur

Pyromaniac 1975

Registered User
Mja misschien wordt het dan toch tijd om vaker krachten te bundelen, zoals we gezien hebben bij de limbo-freaks.

Woon zelf in Den Haag, me dunkt dat er wel 50 "freaks" te vinden moeten zijn in de directe omgeving, die gezamelijk een ordertje willen plaatsen van 20-25.000 euro (=400-500€ pp)? Daar moet een beetje vuurwerkondernemer toch wel oren naar hebben?

Misschien niet voor dit jaar, maar volgend jaar wellicht?

Kom maar op dan.
Krijg je de koffie erbij:hehe!:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Mja misschien wordt het dan toch tijd om vaker krachten te bundelen, zoals we gezien hebben bij de limbo-freaks.

Woon zelf in Den Haag, me dunkt dat er wel 50 "freaks" te vinden moeten zijn in de directe omgeving, die gezamelijk een ordertje willen plaatsen van 20-25.000 euro (=400-500€ pp)? Daar moet een beetje vuurwerkondernemer toch wel oren naar hebben?

Misschien niet voor dit jaar, maar volgend jaar wellicht?

Rij nu het halve land door voor een goeie korting. Dus kom maar op poeder!

jaco

Registered User
Het vuurwerk is de laatste jaren kwalitatief beter geworden en daar mag dus ook voor betaald worden, mi geen enkel probleem.
Of een pot te duur is ? Dat bepaald de consument toch echt zelf. Vaak is het een kwestie van hoeveel heeft men er voor over.
Als er iemand in de winkel komt met een vuurwerkbudget van €150 kan je best een leuke collectie samenstellen van de mindere dure produkten.
Wat ik wel storend vind is dat bestaande produkten best hard stijgen, niet zomaar 2 of 3 procent maar direct 10 of meer.
Ook hier hebben we afgelopen maandag nog voorbeelden van gezien. Dit vind ik persoonlijk niet echt kunnen.
Wij proberen altijd een ruim assortiment te hebben in de prijsklasse van €20 tot €40, dit zijn de meest verkopende produkten.
Natuurlijk ook kijkend naar de kwaliteit van deze cakes.

GMP82

Zilveren Member
50 freaks,dat is een hoop ellende,vorig jaar met 4,5 bekende van hier gedaan dat is dan wel leuk en nog te overzien.

Mja 50 man geeft misschien teveel rompslomp (sowieso, waar verdeel je de kartons, hoe regelt men de financien), maar met een beetje goede wil, medewerking onderling en een stukje extra service van de "vuurwerkondernemer", moet er vanalles mogelijk zijn? Maar goed, misschien moet ik hier maar een ander apart topic over openen.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Kan me nog goed herinneren dat een aantal jaar geleden iedereen nog over sprak dat de duurste cakes wel &#8364;1 euro per shot waren! Tegenwoordig zitten deze meeste cakes (zelfs kleine cakes <15sh) boven de &#8364;1,- per shot en tikken sommige bijna de &#8364;2,5 per shot aan! Naar mijn mening is &#8364;1,- per shot al teveel.

Bovenaan