Stars over Paris

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Nog steeds een geweldig ding. ik vind hem op het filmpje van Bassie hierboven er ook erg goed uitzien.

DioR

Registered User
Demo Mantel vuurwerk Arnhem 21-12-2011

Hier werd de Vitesse pot geschoten. Dit is een omgelabelde Stars of Paris

Booomy

Registered User
Ik had deze weer na een jaartje overgeslagen te hebben en vond hem prima. Begon er mijn showtje mee en geen spijt van gehad. Mooi begin van de show!!

GMP82

Zilveren Member
Met alle nieuwe ontwikkelingen is de hype over deze cake ook wel grotendeels voorbij denk ik. Was een supertopper, maar wordt nu overschaduwt door een breder aanbod van andere nieuwkopers. Wil niet zeggen dat ie nu slecht is, het staat gewoon in een ander contrast.

MichelAngelo

Registered User
Hij is niet meer zo goedkoop inderdaad, maar hij presteerde op demo erg goed vond ik. Hij viel mij direct positief op. Er zit veel variatie in, verschillende shapes, verschillende kleuren, verschillende uitwerkingen.....het publiek heeft hier nog steeds veel plezier van denk ik.

zone

Registered User
Dit was gewoon een wereldcake omdat prijs kwaliteit verhouding goed was,in het begin veel plezier van gehad.

smilli

FPM Filmer
Of hij vernieuwd is weet ik nog niet zeker maar de versie die op de demo geschoten werd was me toch goed, harde bursts met dezelfde volle boeketten!

Bovenaan