Stars over Paris

sean

Banned
gaat van 16.50 naar +/- 27-28 euro...

echt ongelovelijk, die prijsstijgingen!

:blink:

Ja echt schandalig ik had de stars over paris voor 15 euro. Moet je nu zien wat ze er voor vragen! Omdat de stars over paris in 2007/2008 zo populair is gebleken denken ze dan kunnen we er in 2008/2009 wel 10 euro bovenop drukken dan kopen de mensen het ook wel. vorig jaar had ik er geloof ik 6 gekocht maar dit jaar word het er gewoon een en meer niet.. van 15 euro naar 27 euro ! ik vind het oplichterij

engrealat

Registered User
Waar veel over te doen is bij deze pot is natuurlijk de prijs.

Het is zoals we allemaal hebben kunnen zien een geweldig stuk vuurwerk, duidelijke mooie effecten, en harde burstsknallen valt bij iedere freak natuurlijk in de smaak.

Wat iedereen absurd vindt, en ik zeker ook, is de prijsstijging...producten elk jaar wat duurder oke, maar niet te gek maken Wollf en Winkeliers !!!

Wellicht kan een e-mail naar Wolff Uitsluitsel geven waarom hij zo duur is geworden ?

STEVE1

Registered User
Mensen die in de buurt van De Wijk wonen (Drenthe achter Meppel)
Deze pot kost bij kuiper in De WijK 16.95.
Ook het andere vuurwerk is daar altijd mega goedkoop!!!!!
Dus voor de mensen die het niet erg vinden om een stukje te rijden......
Over de pot zelf: Geweldig. Komen er zeker een paar in de collectie!!!

Ghasper

Registered User
Mensen die in de buurt van De Wijk wonen (Drenthe achter Meppel)
Deze pot kost bij kuiper in De WijK 16.95.
Ook het andere vuurwerk is daar altijd mega goedkoop!!!!!
Dus voor de mensen die het niet erg vinden om een stukje te rijden......
Over de pot zelf: Geweldig. Komen er zeker een paar in de collectie!!!

Hier bij de Enorm in Haarlem €24,95 :wacko: Alles leuk en aardig, maar dit jaar laat ik 'm uit protest staan!!!
Ondanks het feit dat Wolff mooie spullen heeft blijft mijn bestelling dit jaar aan de kleine kant, hun delaer hier is het volledig in de bol geslagen :nuts: qua prijzen als ik deze vergelijk met andere dealers.

sean

Banned
Nou dan rijd ik wel ff naar meppel daar is de prijs tenminste nog normaal16,95. De prijs bij de rijswijkse vuurwerkhal kan er nog net mee door 21,95 maar gekker moet het echt niet worden :-(

sjopies

Registered User
Het blijft gewoon een gaaf ding, ik koop dit bakkie elk jaar en is gewoon leuk!
Goede knallen, wat afwisseling en felle kleuren, mooie pot!

baracuda

Registered User
Dit is nu een goede voorbeeld van eerlijk en mooie vuurwerk en ik ben een zeurpiet.
Ik hou van om dingen te zoeken en mijn mening te geven.
En ik vind en blijf met velen met mij vinden vuurwerk is iets om te vieren en je kunt de prijs zelf bepalen.
Ik ben helemaal klaar met het geouwehoer dat de overheid de prijzen hoog neerzet door de hoge kosten van regelgeving.
Ik vind dat de verkopers van vuurwerk dit als een bij verdiensten moeten zien maar het lijkt nu wel of er berijven zijn die gestart worden om maar eens per jaar vuurwerk te verkopen.
Ik heb zelfs mensen horen zeggen en weet ff niet meer welke site of bericht dat zelfs vuurwerk de helft van de jaarlijkse omzet is dat zegt genoeg.
Ik en een paar mede vuurwerk liefhebbers zijn nu al een jaar in gesprek om zelf een reis te maken naar de verre oosten en voordoen als nieuwe imorteur in europa.
Dan kunnen we weten wat het nou echt kost en wat er echt op verdient word en geloof me maar ik heb een paar goede vrienden die daar zelf vandaan komen en ons ook gaan begleiden ook voor de taal en eerlijke vertaling.
En de ramp in enschede die zogenaamd de prijs heeft opgderefen is ook een lul verhaal de eigenaars liepen zelf te klooien met vuurwerk labels en kwalificatie s.
Ik kom zelf uit almelo en mijn familie had daar ook panden en de gemeente wilde erg graag af van roombeek en de rest dus het is enschede erg goed uitgekomen.
Ja ik ben hard een 20 tal doden of meer maar een miljarden omzet voor Enschede wat een bouw nijverheid enz enz kijk nu naar de prijzen.
Dus mijn korte samenvating vuurwerk word omhoog gedrukt met de prijs.
En het kan veel koedkoper kijk andere landen duitsland niet altijd de beste vuurwerk door wetten maar wel erg goedkoop.
Wet in nederland laatst gelezen je mag niet doorknopen waarom niet de vuurwerk importeur doet het zelfde en rekend daar gruwelijk veel geld voor.
Een tube mag maximaal 15 gr hebben dus 30 schoten 450 gr
tegen soms zieke prijzen voor een stukje lont en verpaking.
maar drie potten van 10 schoten 150GR mogen wij niet koppelen en zelf een 450 gr maken ziek en nog eens ziek.
Hoe verder ik schrijf hoe kwader ik word de hele nederlandse vuurwerk is alleen maar graaien op een paar importeurs na en wolff respect jullie zijn een voorbeeld.
Breeschoten jullie komen in aanmerking voor radar voor pure oplichting en of ik nu gedist word of niet zou me eeen worst zijn want deze en vele site s leven van de vuurwerkimporteurs.
Ik in tegen deel als vele anderen maken ons geld wel op onze manier.
maar ff dit paris een top pot voor erg weinig en dat beweist de inhaligheid van vuurwerk inhaligheid van dealers.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dit is nu een goede voorbeeld van eerlijk en mooie vuurwerk en ik ben een zeurpiet.
Ik hou van om dingen te zoeken en mijn mening te geven.
En ik vind en blijf met velen met mij vinden vuurwerk is iets om te vieren en je kunt de prijs zelf bepalen.
Ik ben helemaal klaar met het geouwehoer dat de overheid de prijzen hoog neerzet door de hoge kosten van regelgeving.
Ik vind dat de verkopers van vuurwerk dit als een bij verdiensten moeten zien maar het lijkt nu wel of er berijven zijn die gestart worden om maar eens per jaar vuurwerk te verkopen.
Ik heb zelfs mensen horen zeggen en weet ff niet meer welke site of bericht dat zelfs vuurwerk de helft van de jaarlijkse omzet is dat zegt genoeg.
Ik en een paar mede vuurwerk liefhebbers zijn nu al een jaar in gesprek om zelf een reis te maken naar de verre oosten en voordoen als nieuwe imorteur in europa.
Dan kunnen we weten wat het nou echt kost en wat er echt op verdient word en geloof me maar ik heb een paar goede vrienden die daar zelf vandaan komen en ons ook gaan begleiden ook voor de taal en eerlijke vertaling.
En de ramp in enschede die zogenaamd de prijs heeft opgderefen is ook een lul verhaal de eigenaars liepen zelf te klooien met vuurwerk labels en kwalificatie s.
Ik kom zelf uit almelo en mijn familie had daar ook panden en de gemeente wilde erg graag af van roombeek en de rest dus het is enschede erg goed uitgekomen.
Ja ik ben hard een 20 tal doden of meer maar een miljarden omzet voor Enschede wat een bouw nijverheid enz enz kijk nu naar de prijzen.
Dus mijn korte samenvating vuurwerk word omhoog gedrukt met de prijs.
En het kan veel koedkoper kijk andere landen duitsland niet altijd de beste vuurwerk door wetten maar wel erg goedkoop.
Wet in nederland laatst gelezen je mag niet doorknopen waarom niet de vuurwerk importeur doet het zelfde en rekend daar gruwelijk veel geld voor.
Een tube mag maximaal 15 gr hebben dus 30 schoten 450 gr
tegen soms zieke prijzen voor een stukje lont en verpaking.
maar drie potten van 10 schoten 150GR mogen wij niet koppelen en zelf een 450 gr maken ziek en nog eens ziek.
Hoe verder ik schrijf hoe kwader ik word de hele nederlandse vuurwerk is alleen maar graaien op een paar importeurs na en wolff respect jullie zijn een voorbeeld.
Breeschoten jullie komen in aanmerking voor radar voor pure oplichting en of ik nu gedist word of niet zou me eeen worst zijn want deze en vele site s leven van de vuurwerkimporteurs.
Ik in tegen deel als vele anderen maken ons geld wel op onze manier.
maar ff dit paris een top pot voor erg weinig en dat beweist de inhaligheid van vuurwerk inhaligheid van dealers.

Heel verhaal over van alles en nog wat.. maar over de Stars over Paris maar erg weinig.

Baracuda,

probeer een beetje on topic te blijven.
Hier bedoel ik mee dat als een topic gaat over bv de Stars over Paris je het ook daarover moet hebben.

Zo blijft het forum overzichtelijk en begrijpbaar voor iedereen.

Laatst bewerkt:

baracuda

Registered User
Ik zal dan zeggen wat ik vind van Stars over Paris is een top stukje vuurwerk ik heb het nu drie jaar achter een en begon met 1 pot toen 2 en vorig jaar 3 ditjaar weer 3 denk ik.
En mijn uitschietingen van hier voor zijn dus de reden van dit soort vuurwerk.
Er kan dus heel erg veel met de prijs van vuurwerk want dit bewijst het.
Ik ben een vuurwerk gek liefhebber ben ook echt bereid om te betalen voor een goed stukje vuurwerk.
Wat ik alleen erg jammer vind en mij met velen met mij kwaad maakt is iedere keer weer moet lezen dat de dealers en importeurs ook mogen verdienen.
Klopt helemaal iedereen mag verdienen maar het moet niet zo zijn vind ik dat het word uitgebuit over de rug van de klant.
En vuurwerk verkoop is jammer genoeg geen neven inkomsten meer en een loodgieter die ook vuurwerk gaat verkopen prima maar dat het zijn halfe omzet is nee foute zooi.
Ik weet ook niet waar ik anders mijn ongenoegen kan vermelden dus vandaar hier.
Maar ik denk dat ik me ook maar ga onthouden van nog meer berichten.
Want wat ik vermeld is niet alleen mijn mening maar heb echt veel mensen om mij heen die er ook zo over denken en wij zijn allen 1000 Euro +++ kopers tot een paar echte freaks die 4000E beteden.
En niet elke vuurwerk freak maakt gebruik van vuurwerk site s die doet zijn ding en dec een pleur vuurwerk en knallen maar.
Bij deze de balle want ik vermeld volgen jaar onze bevindingen wel is het verre oosten.

Bovenaan