Stars over Paris

Ghasper

Registered User
Ik zal dan zeggen wat ik vind van Stars over Paris is een top stukje vuurwerk ik heb het nu drie jaar achter een en begon met 1 pot toen 2 en vorig jaar 3 ditjaar weer 3 denk ik.
En mijn uitschietingen van hier voor zijn dus de reden van dit soort vuurwerk.
Er kan dus heel erg veel met de prijs van vuurwerk want dit bewijst het.
Ik ben een vuurwerk gek liefhebber ben ook echt bereid om te betalen voor een goed stukje vuurwerk.
Wat ik alleen erg jammer vind en mij met velen met mij kwaad maakt is iedere keer weer moet lezen dat de dealers en importeurs ook mogen verdienen.
Klopt helemaal iedereen mag verdienen maar het moet niet zo zijn vind ik dat het word uitgebuit over de rug van de klant.
En vuurwerk verkoop is jammer genoeg geen neven inkomsten meer en een loodgieter die ook vuurwerk gaat verkopen prima maar dat het zijn halfe omzet is nee foute zooi.
Ik weet ook niet waar ik anders mijn ongenoegen kan vermelden dus vandaar hier.
Maar ik denk dat ik me ook maar ga onthouden van nog meer berichten.
Want wat ik vermeld is niet alleen mijn mening maar heb echt veel mensen om mij heen die er ook zo over denken en wij zijn allen 1000 Euro +++ kopers tot een paar echte freaks die 4000E beteden.
En niet elke vuurwerk freak maakt gebruik van vuurwerk site s die doet zijn ding en dec een pleur vuurwerk en knallen maar.
Bij deze de balle want ik vermeld volgen jaar onze bevindingen wel is het verre oosten.

Alvast sorry voor het off-topic gedoe, maar wat doet het er toe hoeveel geld je te besteden hebt? Je bent een liefhebber of niet, of je nou €50 of €5000 te besteden hebt of niet.
En verder, we leven in Nederland en hebben dus te maken met de Nederlandse regeltjes, het is niet anders. Dat ze soms wat overdreven zijn kan ik alleen maar beamen, maar nogmaals, het is nou eenmaal zo. Adem in, adem uit en geniet van die laatste dagen!
Ik hoor je her en der alleen maar negatieve dingen melden, daar wordt niemand vrolijk van.

Sweet Laker

Registered User
Inderdaad Ghasper, je kan er pisnijdig om worden maar dat helpt allemaal helemaal niks. In en uitademen (en doorademen!!) en verder gewoon lekker genieten van dat vuurwerk is de beste remedie. Als je je door die regels ook nog eens boos gaat lopen maken dan hebben ze je helemaal te pakken, dát zou pas écht jammer zijn!

Stars over Paris vind ik overigens een goede cake. Niet al te duur en flinke boeketten met goede burstknal. Wat mij betreft een aanrader.

Tony

Administrator
Medewerker
Ow jah, en websites zoals deze leven van de importeurs?! NOT!!

Het is een luxe artikel en je hebt het niet nodig om te kunnen voort leven. Kies dus voor jou de beste prijzen. merk en geniet er van. Ik kan me een tijd herinneren dat Alpeco rollen verkocht voor 80 euro terwijl die dingen toen der tijd voor 13 dollar in de bunkers van Alpeco lagen. Maar daar hoorde je niemand over.

Niemand verplicht je om iets te kopen en zolang er genoeg keus is wat betreft goedkoper en goede cakes zou ik me niet zo druk maken. Ik hoop ook geen cakes van 80 a 100 euro. Want ook ik vind ze te duur maar ik ga me hier niet druk zitten maken omdat er genoeg is wat ik wel wil en kan kopen.

Dus relax..

Sorry Vonk :suspicious:

Pyroboy

Registered User
Ja maar ik begrijp wel wat Baracuda bedoeld, wij als freaks weten wat kwaliteit is en kiezen de prijs kwaliteit verhouding uit via forums zoals FPM en andere.
Maar meneer die gewoon een leuk stukje vuurwerk wil in de straat, die kan wel een bedrogen uitkomen, als ik zie hoe groot sommige cakes zijn 200 schots bijvoorbeeld, dan zegt de freak ja leuk maar dan blijft er nog geen 3 gram per schot over.
En voor zo'n cake wordt rustig € 90,00 gevraagd.

of bijvoorbeeld deze http://www.freakpyromaniacs.com/forum/wolff-vuurwerk/22376-giant-400s.html € 125,00 zonder blikken of blozen... persoonlijk te grof voor woordenom zo met je klant om te gaan.

Neem bijvoorbeeld een SoP, een super cake voor een geweldige prijs, knoop er 3 aan elkaar en je hebt een geweldige show, neem de Silver Salute € 19,50 heb je een super knalcake.

Sorry voor de offtopic.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
of bijvoorbeeld deze http://www.freakpyromaniacs.com/forum/wolff-vuurwerk/22376-giant-400s.html € 125,00 zonder blikken of blozen... persoonlijk te grof voor woordenom zo met je klant om te gaan.

lezen...
De giant is een giveaway, met een fictieve prijs eraan...

Aan alle andere offtopic'ers:

Nogmaals, vuurwerk is een luxe product.
Als klanten zich graag in een veel te duur blok willen storten is dat een eigen keuze.
Ze kunnen ook info zoeken en dan komen ze vanzelf weer hier terecht.
Geef dan commentaar in het topic waar het over gaat en ga niet topics over goede producten vervuilen met dit soort gemiep.

Klaar nu, ONTOPIC!

looneytunie

Registered User
En mensen die 2 x dezelfde fout zijn zijn ook wel erg dom. Ik denk dan ook dat er over een aantal jaar niet meer van die grote cakes zullen worden gekocht.

Dit jaar voor het eerst de stars over paris, waarschijnlijk 2 stuks. Niet tegelijk. Dat vind ik bij deze cake niet echt nodig :nuts:

Pyroboy

Registered User
lezen...
De giant is een giveaway, met een fictieve prijs eraan...

Aan alle andere offtopic'ers:

Nogmaals, vuurwerk is een luxe product.
Als klanten zich graag in een veel te duur blok willen storten is dat een eigen keuze.
Ze kunnen ook info zoeken en dan komen ze vanzelf weer hier terecht.
Geef dan commentaar in het topic waar het over gaat en ga niet topics over goede producten vervuilen met dit soort gemiep.

Klaar nu, ONTOPIC!

Sorry hoor, ik reageerde alleen maar.... wat een haantjes gedrag zeg.

mickeyzegtboem

Registered User
Sorry hoor, ik reageerde alleen maar.... wat een haantjes gedrag zeg.

Reageren mag, graag zelfs.
Maar dan wel in de juiste topics.
Over prijsnivo's van consumentenvuurwerk in het algemeen hebben we al geruime tijd een draadje lopen, daar mag je wat mij betreft helemaal los gaan. :blink1:
Waar het mij om gaat is dat we hier helemaal van de lijn gaan, deze hele discussie heeft niets meer te maken met dit product.

Misschien een beetje bot getyped, maar het is al een keer vriendelijk gevraagd door een van de collega's....

DioR

Registered User
Demo Mantel vuurwerk 17-12-2010

Hier werd de Vitesse pot geschoten. Dit betrof de omgelabelde Stars over Paris. Bij deze dus de film van de Vitesse pot/Stars over Paris.

Bovenaan