Stars over Paris

ShoGun

Registered User
Ik weet het niet. Ik had hem dit jaar ook gekocht na het filmpje te hebben gezien. Het is natuurlijk geen slechte cake, kleuren en knallen waren goed, maar hij heeft me niet verast ofzo. Ik had er misschien stiekem meer van verwacht.

Anthony_bomb.

Registered User
Zelf geen ervaring met deze cake... maar als je ziet wat je voor je geld krijgt lijkt mij dit zéééker geen slechte keuze.
Vergelijk het maar : 21 schoten, fanshaped ook nog, gewoon een compleet showtje opzich..... Als je nagaat dat je in Nederland voor een ander merk (een 200grams 12/15 shots fanshaped) al snel 20-25 euro betaald... Prodigy van Crown collection is er één bijvoorbeeld. (crown, met alle respect, maar is maar om een voorbeeld te geven)

Laatst bewerkt:

gijs ten dam

Registered User
Ik had deze dit jaar als mijn zogenaamde "500 gramer":suspicious: ( heb een niet zo heel erg groot buget:sad:)
Ik vond het een pracht cake! vooral die wite srobe effecten.

ruben89

Registered User
Dit was een van de verrassingen van mij dit jaar. Filmpje:

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Vorig jaar ook gehad maar voor die prijs laat ik 'm ook staan puur uit protest!

Waar is deze conclusie eigenlijk op gebasseerd king?

1Salute

Registered User
gaat van 16.50 naar +/- 27-28 euro...

echt ongelovelijk, die prijsstijgingen!

:blink:

Zou jammer zijn... maar het zal wel zo zijn aangezien de prijzen van de assortimenten 3 Stars en 4 Stars, anders zal de stars over Paris wel heel goedkoop zijn in verhouding tot de andere Stars. :wacko: Maar wel jammer inderdaad. Vorig jaar stond hij nog bij m'n dealer voor 15 euro, en ik had hem niet eens gekocht!!! :sad2: :push:

GMP82

Zilveren Member
Laten we idd wachten tot er officiele prijzen bekend zijn.
Het moet gezegd dat de pot tot nu toe "verbazingwekkend goedkoop" was voor wat ie presteerde, maar een stijging zoals genoemd kun je simpelweg marketingtechnisch niet maken....

kingmokum

Banned
Vorig jaar ook gehad maar voor die prijs laat ik 'm ook staan puur uit protest!

Waar is deze conclusie eigenlijk op gebasseerd king?

Hey,

Ik was na de demo van wolff even langs gegaan bij een verkoop punt waar ik de baas in de winkel vrij goed ken. In eerste instantie alleen om de nieuwe producten even te bespreken maar toen kwam ook het prijs technische verhaal in beeld. Wolff vind dat prijzen in verhouding met andere potten in hun assortiment niet helemaal evenredig zijn. Daarom worden de prijzen dit jaar van alle producten in balans gebracht.

Ik vind op dit moment een hoop merken op dezelfde lijn zitten kwa kwaliteit maar wolff had altijd leuke koopjes in het assortiment zitten. Bijvoorbeeld heavy 3, 5 euro per pot was ook zeer leuk. Dit jaar kosten deze rond de 7 euro per pot. En zoals in het verleden was stars over paris ook een hele leuk pot. Daarom koos ik altijd voor een hoop artikelen van wolff, deze voorkeur puur prijstechnisch gezien is nu dus weg.

@givemepowder

Ik vond de prijzen niet verbazing wekkend laag van de producten, ik vond de prijzen juist op een mooi niveau liggen. Een betaalbaar niveau, nog steeds hoog maar geen geld klopperij wat ik nu wel het geval vind.

Mensen kunnen het speculeren noemen, prijzen zijn immers nog niet precies bekend. Maar ik kijk puur vooruit en noem daarom enkelt richtprijzen, zodat mensen deze al onder ogen kunnen zien.

Groeten,

kingmokum

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Wolff vind dat prijzen in verhouding met andere potten in hun assortiment niet helemaal evenredig zijn. Daarom worden de prijzen dit jaar van alle producten in balans gebracht.

Met die stelling ben ik het dan wel eens, maar dan onderscheid je je toch juist op een positieve manier?? OK, je maakt wellicht minder winst per product, maar een goedkoper assortiment trekt meer kopers, waardoor dit toch weer gecompenseerd wordt. In plaats van dat die andere importeurs nou de boel in balans trekken, want dát zijn juist degene die "totaal uit balans" zijn.

@givemepowder

Ik vond de prijzen niet verbazing wekkend laag van de producten, ik vond de prijzen juist op een mooi niveau liggen. Een betaalbaar niveau, nog steeds hoog maar geen geld klopperij wat ik nu wel het geval vind.

Ik doelde ook niet op alle prijzen van Wolff, enkel die van Stars over Paris. Ik heb immers nergens anders een kwalitatieve 200+ grams pot gezien die ook maar in de buurt kwam van de 16,50.

MichelAngelo

Registered User
Tja, je kan natuurlijk ook zeggen dat de andere potten te hoog geprijsd zijn. En eerlijk gezegd ben ik daar ook eerder toe geneigd. Want laten we eerlijk zijn Stars was wat mij betreft nog een redelijk mooi prijsje. Juist daarom was Wolff volgens mij populair: de redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Nu gaan ze net als veel andere leveranciers de verkeerde kant op. Geen goede zaak!

Ghasper

Registered User
gaat van 16.50 naar +/- 27-28 euro...

echt ongelovelijk, die prijsstijgingen!

:blink:

Ik mag toch echt hopen dat je er naast zit, zou zonde zijn van zo'n bestseller!

En als je het hebt over in evenwicht brengen, volgens mij zijn er ook andere potten die als je het ALLEEN over kruitgewicht spreekt die "goedkoop" zijn, neem bijvoorbeeld de Battle: 200 gram voor €13,50.

Maar goed, laten we eerst de officiele prijs afwachten, alles tot dan blijft speculatief

kingmokum

Banned
Hey,

Even lezen ghaspar... De prijs kan iets afwijken van wat ik op noem maar niet veel. Dit wat we nu doen is geen speculeren maar vooruit kijken.

groeten

king

Ghasper

Registered User
Hey,

Even lezen ghaspar... De prijs kan iets afwijken van wat ik op noem maar niet veel. Dit wat we nu doen is geen speculeren maar vooruit kijken.

groeten

king

Ik lees wel hoor......, alleen ik hoop dat het niet zo is :cool: Mijn mening is, dat zolang iets niet definitief bekend is je maar moet afwachten wat de werkelijke prijs wordt. Er kan op het laatste moment toch weer besloten worden om het niet te doen.
En zoals ik al zei het is jammer als ze dat doen, ik zal 'm daardoor laten staan!

By the way, het is Ghasper.......:blink1:

kingmokum

Banned
wel raar dat als ik zn 3 broertjes wil kopen ik gelijk 26.50 per pot moet betalen :push:

volgend jaar ligt de stars over paris vast ook op dat prijsniveau.

Ghasper

Registered User
In de thread met Wolff prijzen 2008-2009 is te zien dat er ook dealers zijn, die hem dit jaar voor ongeveer 19 euro verkopen. Die prijsstijging naar 28,00 was gelukkig toch niet waar. Een prijsstijging van twee euro.... voor 20 euro wil ik hem dit jaar toch nog een kansje in mijn collectie geven. :sick: 20 euro is eigenlijk nog niet duur, maarja, als je kijkt naar de oude prijs... Bij andere dealers betaal je in ieder geval veel meer voor zo'n stukje vuurwerk! :amuse:

Zoals ik al zei, je weet het pas als de prijs bekend is. Gelukkig hebben ze naar me geluisterd en de prijs niet onaanvaardbaar verhoogd :cool:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb een oud en nieuw filmpje gevonden op YouTube. Nu zie je een beetje hoe groot de effecten zijn. Helaas met een telefoon gefilmd maar ik vond hem goed genoeg om te plaatsen.

En ik heb er nog 1 gevonden van betere kwaliteit!

Pyroboy

Registered User
Ik had deze vorig jaar bij mijn dealer voor €12,95, dit jaar is deze € 18,95 geworden... enorme prijs stijging zeg.

Komen er toch zeker weer 4 in de collectie

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik had deze vorig jaar bij mijn dealer voor €12,95, dit jaar is deze € 18,95 geworden... enorme prijs stijging zeg.

Komen er toch zeker weer 4 in de collectie

nogmaals, jou dealer is erg goedkoop. Voor jou is het een behoorlijke prijsstijging maar voor ons zijn het normale prijzen.

Bovenaan