Space Shooters

Tony

Administrator
Medewerker
En toch he, ik vraag me dit wel vaker af, vrijwel altijd wordt de kwaliteit minder van een product, bijna nooit beter.
Zo van, eerst jaar zetten we een topproduct neer en daarna wordt ie toch wel verkocht, ongeacht de kwaliteit.
En die paar freaks die het wel opvalt, ach ja, maakt niet zo veel uit voor de marges.

Het maakt voor hun ook niet qua prijs uit als het boeket minder word etc.
Voor de Chinees wel, want die pakt weer een paar cent. De importeur draait een product liever 5 jaar goed dan 2 jaar.

passion fruit

Registered User
Echt zo zonde dat zo'n gave cake achteruit is gegaan in kwaliteit. Ik vond hem zelf echt tegenvallen vorig jaar. Dit jaar wordt ie dan ook met pijn in mijn hart van de lijst geschrapt.

Maiko

Registered User
Heeft iemand deze op een demo gezien? Zo ja, hoe is de kwaliteit dit jaar?

Lees net de reactie van Pyromaniac1975 in het Secret Salute topic dat deze erg hard ging omdat ze een jaar hebben kunnen drogen. Maar dat betekent niet dat de Space Shooters ook bij jou dealer een jaar oud zijn.

postvoordennis

Registered User
Lees net de reactie van Pyromaniac1975 in het Secret Salute topic dat deze erg hard ging omdat ze een jaar hebben kunnen drogen. Maar dat betekent niet dat de Space Shooters ook bij jou dealer een jaar oud zijn.

In dit topic lees ik juist dat deze cake sinds vorig jaar een stuk minder is geworden (kleinere boeketten e.d.).

Michel_G

Zilveren Member
Deze stond gister in de finale van Intertoys Kiers, ik vond dat er echt loeiharde salutes afkwamen!

Goed opgemerkt! Waren overigens nog 2 van vorig jaar, dus helaas zegt dat niets over dit jaar. Waren in ieder geval wel loeihard inderdaad!

Ik heb eerder dit jaar de Space Shooters ook gezien bij de Wolff importeurs demo en vond hem daar erg tegenvallen. De salutes gingen nog wel redelijk (wel iets minder hard dan voorheen voor mijn gevoel), maar met name de boeketten waren wel erg slap toen.

Maar lastig te zeggen waar dat aan lag en of dat al 2012 productie was of samples of dat er een externe factor was die hier voor zorgde.

Tony

Administrator
Medewerker
Vandaag bij de demo in Zoetermeer gezien (Herwijnen).
Niks mis mee, al weet ik niet van welk jaar ze zijn.

D

Deleted member 17038

Guest
Net als in Leusden knalden ze extreem hard! Daarom toch het vermoeden dat het om de 'oude' versie ging.

postvoordennis

Registered User
Ik heb hem dit jaar afgestoken en vond het echt een top product. Ik had wel de 2011 versie en die zou slechter moeten zijn dan voorgaande jaren, alleen ik weet niet hoe de versie van voor 2011 was (en ook niet hoe de 2012 versie is). Ik koop hem in ieder geval volgend jaar weer.

Laatst bewerkt:
Bovenaan