Space Shooters

polleke45

Registered User
Re: Space Shooters (nieuw 2010)

Deze had weer lekkere salvo's alleen vind ik hem niet goed genoeg om hem nog eens te nemen, filmpje:

gizmo75

Registered User

Dit was zeker een goedie bak, ook de aanwezige dames vonden hem mooi. Zeker de moeite waard!

Ennuh Dim: nog bedankt heh! :hehe!:

Dim

Product Beheer
Medewerker

Dit was zeker een goedie bak, ook de aanwezige dames vonden hem mooi. Zeker de moeite waard!

Ennuh Dim: nog bedankt heh! :hehe!:

Zeker de moeite waard hehe! Vond hem (Volgens mij) iets minder als vorig jaar. Toen was hij volgens mij strakker kwa effecten en timing. Weet het niet helemaal zeker, maar het blijft een steengoede cake die ik ook dit jaar graag weer wil hebben!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Kan me vergissen hoor, maar op de nieuwe film lijkt deze behoorlijk achteruit gegaan te zijn.

painkiller

Registered User
Ik had deze 2 jaar geleden en toen dachten de buren dat het een profblok was. Ik denk dat ze daar nu anders over denken.
Had hem weer op het lijstje staan maar na het zien de film gaat hij er weer van af.

Tony

Administrator
Medewerker
Kan me vergissen hoor, maar op de nieuwe film lijkt deze behoorlijk achteruit gegaan te zijn.

Dat idee had ik op een of andere manier ook.

Ik had deze 2 jaar geleden en toen dachten de buren dat het een profblok was. Ik denk dat ze daar nu anders over denken.
Had hem weer op het lijstje staan maar na het zien de film gaat hij er weer van af.

Zoetermeer film 2011 en de laatste van 2012 zijn voor mij hetzelfde.
Ik zie daar geen verschil behalve dat er 3 tegelijk worden geschoten.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zoetermeer film 2011 en de laatste van 2012 zijn voor mij hetzelfde.
Ik zie daar geen verschil behalve dat er 3 tegelijk worden geschoten.

En vergelijk die dan eens met 2010, heb je dan nog dezelfde mening? Heb deze zelf in 2010 gehad.

Tony

Administrator
Medewerker
En vergelijk die dan eens met 2010, heb je dan nog dezelfde mening? Heb deze zelf in 2010 gehad.

Ziet er inderdaad minder groot uit.
Ik heb ze beide oud en nieuws gehad en er moet dus ook een film zijn van afgelopen jaar :)
Ben benieuwd hoe die was, ik dacht zelf goed.

mickeyzegtboem

Registered User
pfoeh, niet alleen minder groot, maar ook het tempo is eruit!
Was juist zo'n kicken blok omdat hij maar door bleef rammen.
Als dit inderdaad zo geworden is dan is echt het hele speciale er wel vanaf!

MrXtremeFireworks

Registered User
Hmm, hij wordt per filmpje (van boven naar beneden) slechter... Boeketten minder groot en slechter afgewerkt. Eerst vond ik hem echt geweldig, maar nu ik dat laatste filmpje heb gezien, niet meer..

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
De burst van de salutes wel, maar de boeketten waren tijdens de demo niets meer vergeleken met de oude serie.
Slappe burst en spreiding, en ook de sterren waren niet echt meer heel fris

Koetje

Registered User
En toch he, ik vraag me dit wel vaker af, vrijwel altijd wordt de kwaliteit minder van een product, bijna nooit beter.
Zo van, eerst jaar zetten we een topproduct neer en daarna wordt ie toch wel verkocht, ongeacht de kwaliteit.
En die paar freaks die het wel opvalt, ach ja, maakt niet zo veel uit voor de marges.

Bovenaan