Space Shooters

kaassie

Registered User
Re: Space Shooters (nieuw 2010)

Echt een super cake.
De mensen zien een paar boeketten en dan denken ze, ach nice! Maar daarna de salvo met knallen en ze staan versteld.
Gisteren is me wel 10 keer gevraagd of dit illegaal vuurwerk was. En dat geeft een KICK! Nee, het komt gewoon uit Nederland.

Lachen ik kreeg dezelfde vraag :D

TonyMalony

Registered User

Deze vond ik ook geweldig! Mooie afwisseling met harde klappers en mooie effecten! Hier werden een hoop mensen blij van.
(offtopic: Net als de Black Surprise van de Black Label)

stream

Registered User

Dit was inderdaad een top cake.
Het eerste wat iedereen zegt zo dat is geen legaal vuurwerk.
De knallen waren echt hard, vorig jaar de 2x silver salute gehad maar die gingen niet zo hard.
Dit jaar halen we er 2.

stonetjes

Registered User

Super cake dit. Was echt 1 van de toppers dit jaar, mooie salvo's heerlijke salutes. Volgend jaar zit ie vaker in de collectie.
Haha, ik kreeg ook al de vraag / stelling dat dit geen legaal vuurwerk kon zijn.

Dim

Product Beheer
Medewerker

Blijft een heerlijke BEUK cake he?

Geweldig!

Thnx voor de films!

Gertjanberg

Registered User

het is inderdaad een hele mooie cake met eerst mooie blinkerboeketten, niet heel bijzonder, maar dan van die enorme beuken ertussendoor, HEERLIJK!!!

ddfirework

Registered User

Topper van een cake, mooie boeketten, goed tempo, en vooral de beuken tussendoor maken deze cake tot een must have.

Moontan

Moderator
Medewerker

Deze heerlijke cake komt ook weer in mijn straat te staan dit jaar

Geüpload door Kaboom1555 op 17 dec 2011
Wolff www.vuurwerkriezebos.nl vuurwerk Space Shooters spaceshooters dynasty 1626

Bovenaan