Space Shooters

Michel_G

Zilveren Member
Re: Space Shooters (nieuw 2010)

Niet volledig mee eens..... Boeketten waren (de drie keren dat ik hem gezien heb) zeker niet aan de kleine kant. Echt heel groot waren ze ook niet, maar waren voor mijn gevoel toch keurige gemiddelde boeketten!

Hij duurt inderdaad niet gigantisch lang, maar ben bang dat als de duur van de cake over wat langere tijd uitgesmeerd was, het spektakel, en daarmee ook het sterkste punt van deze cake, weg was geweest!

shinji

Moderator
Medewerker

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die salvo cakes, hoewel dit de beste is die ik tot nu toe gezien heb, vind ik die 'dooie momenten' die erin zitten toch wel storend.

bridge

Bronzen Member

Je kunt dit blok best gebruiken in een langdurig finale achtig traject, maar als echt einde is ie niet geschikt. Absoluut geen gevulde lucht (het zijn salvotjes, dus er vallen gaten) en de boeketten zijn ook niet echt groot. Een combi van sier en knal kun je veel beter zelf maken (meerdere potten tegelijk). dat hoeven ze voor mij niet in 1 pot te stoppen.

Fabbahead

Registered User

Ik vind dit echt de beste dit jaar, de hele straat stond te klappen voor mn space shooters, heerlijk die salutes tussendoor

Booomy

Registered User

Ja en of dit een lekkere cake is zeg. Het geld dubbel en dwars waar. En wat een klappen komen er vanaf. AANRADER!!!

Tony

Administrator
Medewerker

Echt een super cake.
De mensen zien een paar boeketten en dan denken ze, ach nice! Maar daarna de salvo met knallen en ze staan versteld.
Gisteren is me wel 10 keer gevraagd of dit illegaal vuurwerk was. En dat geeft een KICK! Nee, het komt gewoon uit Nederland.

shinji

Moderator
Medewerker

Tja, ik had deze ook, maar vond het geen topper. Ik vind de combinatie gewoon niet leuk, maar ben zowiezo geen liefhebber van salvocakes, uitgezonderd de Temple of Stone

Wolff_freak7

Registered User

Zo Heerlijk heb er dit jaar 4 mogen zien.
die Salutes er tussen door doen het hem gewoon.
iedereen staat je ff raar aan te kijken alsie voorbij is.
Heerlijk!!

Bovenaan