Space Shooters

magnolia

Registered User
Re: Space Shooters (nieuw 2010)

hmm op het 2de filmpje valt me wel op dat deze cake erg hoog schiet .
best jammer vindt ik

Michel_G

Zilveren Member

hmm op het 2de filmpje valt me wel op dat deze cake erg hoog schiet .
best jammer vindt ik

Dat tweede filmpje (degene die Tony heeft geplaatst van robs vuurwerk shop) is een china filmpje, moet je altijd met korreltje zout nemen.

Ik heb hem zelf dit blok zelf in aktie gezien bij de Wolff demo, en vond het zeker niet verschrikkelijk hoog schieten. Zeker niet TE hoog! China filmpje geeft wat dat betreft erg verkeerd beeld. In het echt is het gewoon keurige hoogte en komen de boeketten ook stuk beter tot hun recht (dan wat er op china filmpje te zien is).

olaf81

Registered User

Zou zonde zijn als ik deze top cake niet aan mijn collectie zou toevoegen.Wat een heerlijke salutes tussendoor en het tempo bevalt mij zeer goed.Dus deze komt zeker in mijn collectie.

polleke45

Registered User

Zou zonde zijn als ik deze top cake niet aan mijn collectie zou toevoegen.Wat een heerlijke salutes tussendoor en het tempo bevalt mij zeer goed.Dus deze komt zeker in mijn collectie.

Opmerkelijk hoe smaken kunnen verschillen ik vind die salutes tussendoor juist vreselijk, ze verpesten naar mijn mening de hele cake maarja smaken verschillen.

Gertjanberg

Registered User

Opmerkelijk hoe smaken kunnen verschillen ik vind die salutes tussendoor juist vreselijk, ze verpesten naar mijn mening de hele cake maarja smaken verschillen.

die salutes vind ik juist wat hebben, wat extra's wat niet elke cake heeft. ik neem er hier 2 van, maar zonder die salutes had ik deze denk ik niet genomen.

Wolff_freak7

Registered User

ik vind de salutes ook echt te gek..
dit maakt de cake wel appart, lekker tempo salutes erin wat wil je nog meer..
maar gelukkig verschillen de meningen anders waren de Space Shooters na de 29e niet meer verkrijgbaar.

elmo

FPM Moderator

De salutes zijn te vergelijken met die van de silver salute.
Het is een aparte cake waar je wel van moet houden.
Ik was best onder de indruk toen ik hem op de demo van wolff zag.
Al met al vindt ik het een toppertje.

gietjo

Registered User

Heb deze cake vanaf een film besteld, maar naar ik hem vanavond live te hebben gezien, krijg ik hier geen spijt van. Heelijk ding!!!!

USRRobiwan

Registered User

Ben ik de enige die hem tegen vindt vallen?

Ik had liever gezien dat een aantal salutes naar het einde geplaatst zouden zijn zodat er continue blinker boeketten de hemel kunnen vullen.

nelisr

Registered User

Heb hem inmiddels ook live gezien en het is inderdaad een prima cake. Is alleen wel vrij snel afgelopen en de boeketten zijn aan de kleine kant.

Bovenaan