Silver Salute

nitraat4life

Registered User
Jullie doen net alsof de Silver Salute DE oplossing is voor al je vuurwerk haha, vind het een zeer leuke knalcake en hij gaat goed kard maar 4 karton? nee dankje liever andere siercake's

mrfire

Registered User
Jullie doen net alsof de Silver Salute DE oplossing is voor al je vuurwerk haha, vind het een zeer leuke knalcake en hij gaat goed kard maar 4 karton? nee dankje liever andere siercake's

Ik ga er ook een aantal doorlonten. eerst 1 dan 2 tegelijk dan 4 tegelijk en als finale 8 stuks tegelijk

AWG

Registered User
misschien is het voor sommigen wel DE oplossing.
al jaren smeken ze om een harde knalcake en nu is er eindelijke het hardste (als ik het mag geloven) dus dan springen mensen wel gelijk uit de band.
als hij 48x 22 euro=1056 euro(adviesprijs) uit wil geven aan de silver salute??
moet hij het vooral niet nalaten
1728 dreunen in zijn straat, hij zal er zeker bekijks mee trekken.

WEL FILMEN HE??:nuts:

shinji

Moderator
Medewerker
Tjezus, zijn we eindelijk verlost van de topics over welk rotje de hardste knal geeft, gaan we vrolijk verder over welke cake het hardste gaat.
Even zonder dollen, ik vind de knal meer een kwestie van beleving en daar heeft Wolff denk de gevoelige snaar geraakt bij de liefhebbers. Zeker met een stuk of wat doorgelont is het net of je naar een Spaanse salutfinale staat te kijken, echt geweldig en hard gaan ze ook zeker. Maar daar komt het weer, is het de hardste, ik weet het niet. Persoonlijk heb ik bv meer tintelingen in de oren van de Big MC, maar die is net wat scheller. Echter wat mij betreft zijn de doffe dreunen van de Extreme Salut nog steeds de enige knallen die m'n broekspijpjes doen wapperen. Die beleving he

Tony

Administrator
Medewerker
en nu maar hopen dat er niet verschillende versies zijn. je weet t nooit met de term salute. (zie de extreme).

Dit is puur Speculeren!
De extreme salute heeft ook niks met het effect salute te maken.
En Brave en Wichers is een totaal andere importeur dan Wolff. Vooral in Organisatie bedoel ik dit.

bridge

Bronzen Member
Dit is puur Speculeren!
De extreme salute heeft ook niks met het effect salute te maken.
En Brave en Wichers is een totaal andere importeur dan Wolff. Vooral in Organisatie bedoel ik dit.

Dat Wolff van een ander kaliber is dan B&W is absoluut waar. Maar ik hoor al verhalen over twee versies bij Katan. etc.

fonsie

Registered User
Gisteravond op de demo gezien en gehoord!!!!! in wolvega van Elementum FX
Echt een aanrader wat een geweld zeg!
Mooi tempo van de schoten en zeer hard.

Wolff_freak7

Registered User
ik denk dat dit één van het meest verkochte blok van wolff wordt.
als ik nu al zie hoeveel mensen dit blok bestellen.
en terecht ik heb er zelf ook 2 van besteld.
het is een geweldig blok

Bovenaan