Silver Salute

bridge

Bronzen Member
Op de website van VWland Steenbergen lees ik dat dit produkt uitverkocht is!! Dat zal dus op korte termijn voor alle dealers wellicht gelden. Dus wil je zeker zijn van deze cake, laat dan echt aan je dealer weten en neem geen genoegen met een evt vervanger.

looneytunie

Registered User
Bij goedkopervuurwerk is die ook UITVERKOCHT.

Helaas. Ik denk dat dit toch een ongelooflijke hit is dit jaar. Ben benieuwd of ze er volgend jaar 3x zoveel hebben of dat die 3x zo duur is :unsure:

Booomy

Registered User
Ik heb hem vandaag besteld bij multimate in Maarsen. Daar werd mij niet verteld dat ze hem niet meer hebben. Heb ze er ook gelijk bij verteld dat ik geen genoegen neem met iets anders. Ben volgend jaar ook bekend of ze hem duurder gaan maken.

Tony

Administrator
Medewerker
Waarom denkt iedereen dat iets gelijk duurder word als het goed verkocht word ?
Waarom als alles zeer positief is toch weer proberen iets negatiefs te zoeken terwijl we daar nu helemaal niet mee bezig hoeven te zijn.

Laten we genieten van het moment!

solid

Registered User
ah fuck nu ik dit zo hoor hoop ik niet dat ie bij mijn dealer uitverkocht is want ik heb mijn lijstje nog niet ingeleverd

looneytunie

Registered User
Natuurlijk geniet ik van het moment! Aan volgend jaar wil ik nog helemaal niet denken :laugh:

Ik hoop alleen dat er volgend jaar meer beschikbaar zijn omdat die nu wel erg snel op is.

Tony

Administrator
Medewerker
Natuurlijk geniet ik van het moment! Aan volgend jaar wil ik nog helemaal niet denken :laugh:

Ik hoop alleen dat er volgend jaar meer beschikbaar zijn omdat die nu wel erg snel op is.

Ik denk dat Wolff ook niet had verwacht dat het zo een succes zou worden. Ik heb altijd gezegd. Een goede knalcake is goud waard. Ik ging vroeger altijd naar Belgie voor die dingen waar ze ook super populair waren (Lidu - 49 schots). En daar waren ze ook altijd snel uitverkocht dus schijnbaar is dit iets wat mensen willen.

Nu weet ik niet of ze snel op zijn bij Wolff of dat de Freaks gewoon maffe bestellingen doen. Ik weet in ieder geval dat er heel veel Freaks gewoon per karton bestellen. Ja, dan gaat het hard.:bigsmile:

ifeelfine

Registered User
multimate geweldige winkel

sorry back on-topic

had het filmpje nog geen eens gevonden ben nu helemaal blij dat ik um gewoon besteld heb (lol ben gewoon de aanraders afgegaan en daar stond ie bij :D )

Michel_G

Zilveren Member
Helaas...... Ook ik heb te horen gekregen dat hij uitverkocht is.......

Ik zal helaas niet het aantal Silver Salutes in de finale van mijn 'showtje' kunnen zetten wat ik wou, maar kan er gelukkig waarschijnlijk nog een paar krijgen. (Nu dus maar even hard op zoek naar wat andere goede knalblokjes voor erbij... :notrust: )

Tja, zal toch een combinatie zijn van kleine voorraad/de vraag niet goed ingeschat bij Wolff. Ben er in ieder geval goed ziek van!

Volumius

Registered User
Misschien is het handig dat andere merken dan ook dit soort cakes gaan voeren. Dan hoeven we qua leverbaarheid niet alleen van Wolff afhankelijk te zijn.

mrfire

Registered User
Hier zit ook een dealer die de Silver Salute verkoopt maar hij heeft geen voorverkoop dus alleen 29-30-31 hoe zit het dan als alles al uitverkocht is???

bridge

Bronzen Member
Hier zit ook een dealer die de Silver Salute verkoopt maar hij heeft geen voorverkoop dus alleen 29-30-31 hoe zit het dan als alles al uitverkocht is???

Dat zal afhangen van de afspraken tussen de dealer en de leverancier. Indien dealer bijv. 5 kartons heeft besteld, dan zal Wolff die dienen te leveren. Je weet niet wat daarover is afgesproken. Kan ook zijn dat dealer genoegen met nemen met iets anders.

Xena

Registered User
Beste Allemaal,

Wij van Pyrovoordeel.nl hebben nog voldoende silver salute op voorraad.
Gelukkig hadden wij aardig ingeslagen.

Wij accepteren wel alleen bestellingen van de silver salute in combinatie met een aantal andere artikelen uit ons assortiment (in verhouding).

Met vriendelijke groet,

Het team van Pyrovoordeel.nl

bridge

Bronzen Member
Beste Allemaal,

Wij accepteren wel alleen bestellingen van de silver salute in combinatie met een aantal andere artikelen uit ons assortiment (in verhouding).

Met vriendelijke groet,

Ah kijk. Kan ik dan 20 silver salutes bestellen in combinatie met 20 pakjes astronauten (een slof)?

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Beste Allemaal,

Met vriendelijke groet,

Moet je toch eens uitleggen hoe die verhouding er volgens xena uit ziet.

Stel ik wil 3 silver salute's hebben, dan ben ik dus bij jullie verplicht om voor ongeveer 66 euro andere cake's uit te zoeken anders krijg ik ze niet?

Wat een onzin zeg.

bridge

Bronzen Member
vind je dat zelf nou ook in verhouding staan met elkaar?

Wat vind jij? Wie het weet mag het verlossende woord spreken. :blink1:

Mij maakt het allemaal niet zoveel uit. ik heb uberhaupt geen silver salutes besteld. Die zie ik toch wel zat in de omgeving.

brooklyn

Registered User
Moet je toch eens uitleggen hoe die verhouding er volgens xena uit ziet.

Stel ik wil 3 silver salute's hebben, dan ben ik dus bij jullie verplicht om voor ongeveer 66 euro andere cake's uit te zoeken anders krijg ik ze niet?

Wat een onzin zeg.

gaat idd helemaal nergens om.
De klant de dupe van een gebrek aan inkopen van de importeur, moet niet gekker worden. Het is gewoon een cake net als alle andere, maar nu omdat hij beperkt in voorraad is als een ''speciale'' cake wordt gezien. Wat een crap.

Bovenaan