Silver Salute

Tony

Administrator
Medewerker
Ik hoorde vandaag dat er te weinig Silver Salutes in China zijn besteld.
Man man man dat word hamsteren.

AWG

Registered User
als dat het geval is dan verander ik mijn lijstje maar weer, ik ga mijn laatste order pas op zijn vroegst volgende week plaatsen en dan zullen ze al wel vergeven zijn.:amuse:

och ik vind het gaaf hoor maar het is voor mij geen musthave.
ik kies er net zo lief iets anders voor.:smile:

Schuim

Moderator
Medewerker
ga daar dus maar niet vanuit anders zou je em niet zoveel goedkoper krijgen he....

Ik hoop toch niet dat je het hier over de Thundernation hebt?
Zo als ronnie al zegt, het is de zelfde cake, alleen dan zonder het Ti-boektje.
En die 10 euro die je er voor betalen mag was er ook al bij de oude versie! :love:

@Tony
Ik zou het wel lollig vinden als Wolff ook te weinig cakes in huis heeft!
Mischien hadden ze zelf ook niet verwacht dat een nieuwe cake zoon succes zou kunnen hebben? :toung:

looneytunie

Registered User
Haha, Tony zet FPM op stelte
emo.gif

boozebelly

Registered User
Hahaha...:laugh:
Ik heb er 8 op de lijst staan en wou het voor de zekerheid al verminderen naar 4, om zo geld vrij te maken voor meer Thunderkings van Zena.
Nooit meer doen Tony! :mad: :blink1:

Jean Cross

Registered User
Hahahaha 11 DECEMBER!!! (Soort van 1 April) :nuts::toung:

Haha, nou lekker verhaal.!!!!! :worried:

Denk dat Tony last heeft van de O&N zenuwen, haha...
Heb jij je lijstje al compleet.? Het is net als vorig jaar stil rondom jouw keuzes dit jaar :blink1:

Maar wil echt nog meer Silver Salute's.!
Des te vaker ik de films bekijk, hoe meer en meer ik er wil :weird:

Tja... nog 20 dagen.!!!!!! :nuts::nuts::nuts:

Tony

Administrator
Medewerker
Haha, nou lekker verhaal.!!!!! :worried:

Denk dat Tony last heeft van de O&N zenuwen, haha...
Heb jij je lijstje al compleet.? Het is net als vorig jaar stil rondom jouw keuzes dit jaar :blink1:

Maar wil echt nog meer Silver Salute's.!
Des te vaker ik de films bekijk, hoe meer en meer ik er wil :weird:

Tja... nog 20 dagen.!!!!!! :nuts::nuts::nuts:

Mijn lijst is al een tijdje klaar. Maar hij is zolang dat ik hem hier niet kwijt kan haha :push:

Jean Cross

Registered User
Mijn lijst is al een tijdje klaar. Maar hij is zolang dat ik hem hier niet kwijt kan haha :push:

Lol, ik geloof er niets van.! :push: Volgensmij ben je gewoon bang dat je vriendin stiekum meekijkt hoeveel jij besteed, hahaha:cheesy: Ik neem aan dat er sowieso een paar (vele) Silver Salute's tussen zitten, maar de rest wil ik ook wel weten eigenlijk :blink1: En er is genoeg ruimte in de PD.! Had het al getest door alles aan te klikken, hahaha, dus kom maar op Tony.!

*en maar weer eens de video van de Silver Salute bekeken:love:*

mrfire

Registered User
Zou echt klote zijn als je deze denkt te bestellen en ze komen niet. Zeker als je op bestelling werkt dat je ze dan niet zou krijgen, wat een gruwel gedachte.

:cry:
Dat zou echt heel erg zonde zijn!!! Voor de beste knalcake van nederland... En de prijs is ook zo super geweldig ik hoef nu ook geen 200 binkies meer door te lonten want nu lont ik gewoon een stuk of 3 Silver Salutes door!!! GEWELDIG:smile::smile:

AWG

Registered User
tony is als ik het goed onthouden heb, vorig jaar gehuwd.

dus het is nu zijn vrouw:amuse:,
ik denk dat tony terecht erg voorzichtig is geworden met wat hij wel en niet op internet zet.:rolleyes:

Bovenaan