chromeeh
Registered User
Als je metrostation Xativa uitkomt ga je meteen links, 2e straat weer links en je bent er.
Dan kom ik bij Petardos toch?
Bedoelde eigenlijk de shop die kingmokum bedoelde
Als je metrostation Xativa uitkomt ga je meteen links, 2e straat weer links en je bent er.
Ipv 2e straat links, 2e straatje rechts (calle vincente marir) en dan bij de supermarkt links.
Winkeltje heet casa pico.
Ipv 2e straat links, 2e straatje rechts (calle vincente marir) en dan bij de supermarkt links.
Winkeltje heet casa pico.
Als je dan toch wilt stoken, doe het dan in de bedding. Daar heb je het minst kans op gezeik/ boete. Maar officieel KUNNEN ze zelfs daar moeilijk dan als ze willen. Het stoken in de stad zijn ze niet blij mee en wordt ook zeker bestraft. Ik heb verschillende keren meegemaakt dat er op een terras even een tassen controle werd uitgevoerd door de guardia civil, en dat al het vuurwerk in beslag werd genomen. Een gewaarschuwd mensch telt voor twee !
Ik weet dat dit niet de juiste plek is, maar wist niet in welk topic mijn vraag thuis hoort.
Is er iemand die wel eens oud en nieuw in Valencia heeft meegemaakt. Zo ja, hoe zit het met met georganiseerde feesten/vuurwerk, uitgaan en uiteraard zelf afsteken. Word dit laatste überhaupt wel door de Valencianen gedaan of nauwelijks?
Alvast bedankt
In 2010? was er nog een Mascleta ano Nuevo. Een forse mascleta op 1 januari naast de rivierbedding. Dit gebeurde volgens mij jaarlijks? En ik weet er verder niet veel vanaf want kwam in 2011 voor het eerst in Valencia maar ik neem aan dat die mascleta wegens bezuinigingen niet meer wordt geschoten?