Volg de discussie over dit product nu al even, ook op andere fora. Volgens mij kunnen we simpel zijn en moet er een klein wonder gebeuren wil hij het zelfde zijn als 2011. Heb je dan als consument rechten? Ja zeker.
Ik heb hem bv bij huisman besteld. Er staat een filmpje bij dat product, op dat filmpje zie ik het geen ik mag verwachten. Nergens in de productomschrijving staat dat het product kan afwijken. Mocht het zo zijn dat hij niet ongeveer het zelfde is kan ik mijn geld terug eisen. Dit doe je altijd bij de winkel en nooit bij de importeur. Jij doet immers zaken met de winkel. Je moet het uiteraard wel aan kunnen tonen, filmen dus. Ik wil geen stennis schoppen maar mensen weten vaak niet wat hun rechten zijn.
Verder valt het mij op dat veel fora en zeker FPM erg op de hand van importeurs zijn. Bij een beetje opmerking springt tony er weer tussen en gooit zelfs een thread op slot. Dat riekt naar censuur. Ik snap dat je als site centen krijgt van bedrijven als rubro maar een forum hoort altijt onpartijdig te zijn.
De opmerkingen van wim in verschillende fora vind ik al helemaal onder maats. Vaak lijkt het er op dat mensen niet meer zijn dan zeurende liefhebbertjes. Ik zelf ben niet meer dan een O&N noob maar door een forum als dit heb ik dit jaar veel rubro gekocht. Ook heb ik het aan vrienden aangeraden. En ja daar zit er 1 tussen die voor 90e vuurwerk heeft en een derde daarvan is opgegaan aan de secret salute. Als die dan niet doet wat hij moet doen is dat flink balen.
Er zijn hier duidelijk 2 kanten met belangen.
1. wij de kopers, wij zullen gauw kritisch zijn. Wij hebben over het algemeen minder begrip/kijk op bepaalde dingen. Wij willen gewoon kwaliteit en "what you see is what you get"
2. de verkoopkopers + forumbeheerders. Hun mening wordt ook gestuurd door het belang "vriendjes" te willen blijven met de importeur. De een wil graag zijn informatie + nieuwtjes blijven ontvangen en hun bezoekjes blijven doen en de ander wil graag Rubro blijven verkopen omdat dit momenteel hot is.
Ik merk ook dat kritiek hier niet altijd gepruimd wordt. Meningen van anderen worden dan bestempeld als "vervelend" en "irritant" EDIT: "en komt me de neusgaten uit"
On: Wat mij bestreft, ik heb geen demo van Rubro gezien dit jaar en ga het de 31e meemaken. Daarna trek ik mijn conclussie / neem mijn maatregel voor de toekomst.