Secret Salute

shinji

Moderator
Medewerker
Waar ik nou benieuwd naar ben is hoe die gepimpte Secret Salute presteerd die in 10 seconden alles leegknalt

ThunderBall

Registered User
Ik heb voor mezelf een oplossing voor het crackling probleem met de Secret Salute, 1tje doe ik om 10u. 's morgens dan is de crackling niet zo belangrijk en 's nachts doe ik de andere tegelijk met de Power Zone uit het buurt assortiment die vult de crackling dan wat aan, ben benieuwd of het wat wordt.:hehe!:

gwgwgw

Registered User
Volg de discussie over dit product nu al even, ook op andere fora. Volgens mij kunnen we simpel zijn en moet er een klein wonder gebeuren wil hij het zelfde zijn als 2011. Heb je dan als consument rechten? Ja zeker.
Ik heb hem bv bij huisman besteld. Er staat een filmpje bij dat product, op dat filmpje zie ik het geen ik mag verwachten. Nergens in de productomschrijving staat dat het product kan afwijken. Mocht het zo zijn dat hij niet ongeveer het zelfde is kan ik mijn geld terug eisen. Dit doe je altijd bij de winkel en nooit bij de importeur. Jij doet immers zaken met de winkel. Je moet het uiteraard wel aan kunnen tonen, filmen dus. Ik wil geen stennis schoppen maar mensen weten vaak niet wat hun rechten zijn.
Verder valt het mij op dat veel fora en zeker FPM erg op de hand van importeurs zijn. Bij een beetje opmerking springt tony er weer tussen en gooit zelfs een thread op slot. Dat riekt naar censuur. Ik snap dat je als site centen krijgt van bedrijven als rubro maar een forum hoort altijt onpartijdig te zijn.
De opmerkingen van wim in verschillende fora vind ik al helemaal onder maats. Vaak lijkt het er op dat mensen niet meer zijn dan zeurende liefhebbertjes. Ik zelf ben niet meer dan een O&N noob maar door een forum als dit heb ik dit jaar veel rubro gekocht. Ook heb ik het aan vrienden aangeraden. En ja daar zit er 1 tussen die voor 90e vuurwerk heeft en een derde daarvan is opgegaan aan de secret salute. Als die dan niet doet wat hij moet doen is dat flink balen.

Er zijn hier duidelijk 2 kanten met belangen.

1. wij de kopers, wij zullen gauw kritisch zijn. Wij hebben over het algemeen minder begrip/kijk op bepaalde dingen. Wij willen gewoon kwaliteit en "what you see is what you get"

2. de verkoopkopers + forumbeheerders. Hun mening wordt ook gestuurd door het belang "vriendjes" te willen blijven met de importeur. De een wil graag zijn informatie + nieuwtjes blijven ontvangen en hun bezoekjes blijven doen en de ander wil graag Rubro blijven verkopen omdat dit momenteel hot is.

Ik merk ook dat kritiek hier niet altijd gepruimd wordt. Meningen van anderen worden dan bestempeld als "vervelend" en "irritant" EDIT: "en komt me de neusgaten uit"

On: Wat mij bestreft, ik heb geen demo van Rubro gezien dit jaar en ga het de 31e meemaken. Daarna trek ik mijn conclussie / neem mijn maatregel voor de toekomst.

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
@bonbridge1

Niemand verplicht je hier om wat te kopen. Als je op basis van folders had gewerkt en besteld had je zeker meer teleurgesteld geweest dan dat je nu misschien gaat worden. Want laten we nou gewoon wachten tot na de 31e en dan klagen.

Het verhaal over censuur komt me eigenlijk wel een beetje de neusgaten uit nu. En zeker als dit door ( en je zegt het zelf) een decembernoob geroepen word. De members die hier heel het jaar op de site zitten weten als geen ander dat wij zeker niet aan censuur doen....is iets slecht dan is het slecht, is iets goed dan is het goed! Ongeacht welke adverteerders hier op het forum aanwezig zijn.

Neem nou Wolff dit jaar, die hebben echt niet de beste opmerkingen gehad dit jaar...terwijl ze andere jaren altijd goed waren...censuur???? dacht het niet.

recemonster

Registered User
Je zegt precies wat ik al een tijdje denk Bonbridge1!

Een klein dingetje:
De opmerkingen van wim in verschillende fora vind ik al helemaal onder maats. Vaak lijkt het er op dat mensen niet meer zijn dan zeurende liefhebbertjes.
Toch vind ik wel super dat Wim reageert op dingen, in tegenstelling tot andere importeurs die niet/nauwelijks reageren. En ja misschien zijn mensen het niet altijd met hem eens maar dat kan/hoeft natuurlijk niet altijd.

ifeelfine

Registered User
lol daarom geen film meer gekeken van het door mij bestelde vuurwerk, tot vandaag dan stom stom stom.
wil weer eens ouderwets verrast/teleurgesteld worden net zoals toen ik nog een klein feeltje was

jaco

Registered User
Tsja wat moet je nog toevoegen aan deze discussie?
Volgens mij zijn er vele van ons al meerdere jaren actief op dit forum en het is al vaker voorgekomen dat produkten het ene jaar goed zijn en het andere jaar minder. Wat daar dan ook de reden van is.
Dus wij weten dat dit kan gebeuren, dat we een constante goede kwaliteit willen staat natuurlijk buiten kijf.
Wanneer er op een demo opzettelijk gerotzooid wordt (wat ik bij Rubro absoluut niet denk) wordt dit het jaar (of zelfs hetzelfde jaar) erop keihard afgestraft.
Als produkten minder goed zijn dat het jaar ervoor wordt dit ook afgestraft, mag ik als voorbeeld Wolff noemen. Zijn dit jaar zeker niet goed bezig geweest, en dat merk je al op de produktdemo.
Reden; mij niet bekend maar hierop baseer je wel je beslissing voor je bestelling.
Kortom; balen dat een produkt afwijkt maar voor mij is er verder geen man overboord.

bonbridge1

Registered User
Je zegt precies wat ik al een tijdje denk Bonbridge1!

Een klein dingetje:

Toch vind ik wel super dat Wim reageert op dingen, in tegenstelling tot andere importeurs die niet/nauwelijks reageren. En ja misschien zijn mensen het niet altijd met hem eens maar dat kan/hoeft natuurlijk niet altijd.

Sorry maar als je als importeur dit tegen je klanten zegt neem je ze niet serieus:
Oke omdat jullie het graag willen,
Mannen, hij is blijkbaar minder zoals jullie willen.
Mijn excuus, vertrouwen enz.
We spreken elkar weer in januari
Gr Wim

Omdat wij het zo graag willen? In heel veel branches kan je het vergeten als je zo tegen je klanten praat.

sprinkhaan

Registered User
Even over de censuur van kritiek:

Als er iemand is die expliciet de durf en het lef heeft om importeurs met hun hele collectie de grond in te boren is het Toon en zijn team.
Alleen als hun het doen is er ook echt iemand in gebreke gebleven en heeft er een zooitje van gemaakt.
En gaat het ook werkelijk ergens over.

Ontopic:

We branden nu een importeur min of meer af op 1 produkt terwijl we het zelf nog niet in handen hebben gehad en dat stuit op weerstand ,die ik best te begrijpen vind.

bonbridge1

Registered User
en toch is het gek dat een site die zo tegen censuur ageert in eens 4 posts wist zonder daar ook maar iets over te melden.

ontopic:
Voor veel mensen vallen een aantal producten van rubro tegen op demo's en dat melden ze op een forum, daar is niets geks aan. Ik hoop en ga er zelf nog steeds vanuit dat we op 1-1 allemaal kunnen zeggen dat we ongelijk hadden. Dan zal iedereen rubro weer de hemel in prijzen. Zo gaan die dingen.

Tony

Administrator
Medewerker
en toch is het gek dat een site die zo tegen censuur ageert in eens 4 posts wist zonder daar ook maar iets over te melden.

ontopic:
Voor veel mensen vallen een aantal producten van rubro tegen op demo's en dat melden ze op een forum, daar is niets geks aan. Ik hoop en ga er zelf nog steeds vanuit dat we op 1-1 allemaal kunnen zeggen dat we ongelijk hadden. Dan zal iedereen rubro weer de hemel in prijzen. Zo gaan die dingen.

Ik wis 4 berichten die een discussie vormden tussen jou en mij.
Jij hebt ze gelezen en ik heb ze gelezen dus we weten precies hoe we er beide over denken.
Daarna is het pure vervuiling van deze thread.

We gaan weer on topic!

Oh jah, mijn vuurwerk moet ik ook gewoon betalen en geloof me, ik heb genoeg van deze cakes besteld. Als ze niet presteren dan word ik daar ook boos over en zal ik de eerste zijn die dit op het forum vermeld.
Maar ik wilde precies wat jij al zegt; 1 Januari is het moment dat we als dit nodig is onze gal kunnen spugen en niet 3 weken van te voren als we eigenlijk nog niet eens weten hoe de cake daadwerkelijk zal presteren.

Bovenaan