Secret Salute

DioR

Registered User
Het was gisteren wel de 2012 versie. Vond hem persoonlijk nog steeds niet slecht. Hij is wel in vergelijking tot vorig jaar in mindering. Maar was dat met de Silver Salute ook niet, en die is ook nog steeds favoriet bij mensen.
Filmpje komt ergens in de middag/avond.

In de consumenteshow (finale) van de demo van Mantel vuurwerk Arnhem 19-12-2012 werd hij per 6 geschoten.

Jie

Registered User
Gisteravond ook wezen kijken in Arnhem.

Nadat ik verschillende filmpjes van vorig jaar, en de demo van gisteravond heb bekeken is mijn conclusie de volgende:

Deze cake is aangepast niet wat betreft de knal maar de crackling is zo ongeveer gehalveerd. Uiteraard zal dit te maken hebben met het al dan niet goedgekeurd krijgen van dit produkt.

Cass

Registered User
Deze cake is aangepast niet wat betreft de knal maar de crackling is zo ongeveer gehalveerd. Uiteraard zal dit te maken hebben met het al dan niet goedgekeurd krijgen van dit produkt.

Áls dat zo zou zijn, waarom zou Wim dat dan niet gemeld hebben?
Dan had hij niet 10 pagina's lang stront over zich heen gekregen?
Oké, was geen leuke mededeling geweest, maar had een hoop negatieve publiciteit gescheeld!

Enne: de cracklingwolken van cake 6 van de Garden of Eden zijn wat mij betreft vergelijkbaar met die in de Secret Salute van vorig jaar.
Komt ook akelig dicht in de buurt van de grond.... :happy: ...en is wél goedgekeurd....

Jie

Registered User
Oké, was geen leuke mededeling geweest, maar had een hoop negatieve publiciteit gescheeld!
...

Ook negatieve publiciteit is publiciteit!!!! Dit is ondertussen namelijk wel het meest besproken product.

Bassiefireworks

Registered User
Op de demo van Ed Raket kwam hij zeker niet slecht over hoor!

Dat was de 2011 versie:hehe!:

Staan foto's van de producten op Vuurwerkcrew en de 2011 versie is te herkennen aan de QR-codes aan de lange zijde van het product. Bij de 2012 versie ontbreekt deze.

Hier is op de foto de QR-code te zien: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?21941-Secret-Salute&p=542572&viewfull=1#post542572

En in dit filmpje zie je dat ze ontbreken: http://www.youtube.com/watch?v=pLJdht-jTPg

Laatst bewerkt:

Cass

Registered User
Ook negatieve publiciteit is publiciteit!!!! Dit is ondertussen namelijk wel het meest besproken product.

Zeker!
Maar op basis van negatieve publiciteit bestel je er geen karton van; ik in ieder geval niet...
Dat doe ik wél op basis van de overweldigende positieve publiciteit van vorig jaar.

Deze bak had echt niet nog meer publiciteit nodig hoor!
Ik geloof dus ook echt niet dat Wim/Rubro hier blij mee is.

postvoordennis

Registered User

Op negatieve publiciteit zit geen enkel bedrijf te wachten. Het duurt lang om je bedrijf populair te maken bij de consument, maar negatieve berichtgeving kan daar snel afbreuk aan doen: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Slomo

Banned

Enne: de cracklingwolken van cake 6 van de Garden of Eden zijn wat mij betreft vergelijkbaar met die in de Secret Salute van vorig jaar.
Komt ook akelig dicht in de buurt van de grond.... :happy: ...en is wél goedgekeurd....

Crackle Night van de vitalli line is ook goedgekeurd en die crackling komt ook wel ver hoor.

MichelAngelo

Registered User
Zal het niet zo zijn dat een importeur ook wel eens het zekere voor het onzekere neemt? Dat ze een keer de veilige kant opzoeken om niet met een enorme strop te blijven zitten.....

Ik weet niet of het daadwerkelijk zo is, maar dat zou een achterliggende gedachte kunnen zijn.

Bovenaan