Secret Salute

Tony

Administrator
Medewerker
Zo gek is dat niet...werd met rollen vroeger ook gedaan

Dat was voor hun tijd Do.
We deden vroeger niet anders. Je zag ook vaak het verschil tussen de rollen van andere mensen en die van ons.
Bij ons waren de rollen zo droog dat het papier echt heel kleine versnipperde en er geen rotje bleef liggen.

Maar jah, VROEGÁH was alles anders haha.

KruitFreak

Registered User
Gisteren op de demo bij Ed Raket geweest. De Secret Salutes waren goed, niks mis mee.
Het crackling had van mij wel wat feller gemogen, het zou de bak ten goede komen.

sprinkhaan

Registered User
Een "cake bakken" heeft nu een hele nieuwe betekenis gekregen hier. :tounge:

Gisteren op de demo bij Ed Raket geweest. De Secret Salutes waren goed, niks mis mee.
Het crackling had van mij wel wat feller gemogen, het zou de bak ten goede komen.

Kijk, het komt dus gewoon goed.

Maiko

Registered User
mee eens Dior, vind ook dat er erg vlug een conclusie wordt getrokken. Gelukkig is er een positieve lijn te ontdekken in kwaliteit op de demo's. Da bewijst dat Wim toch gelijk kan gaan krijgen (niet anders verwacht eigenlijk, gezien zijn openheid naar de freaks toe) Komt goed!!!

Als er gisteren op de demo's daadwerkelijk 2011 versies geschoten zijn is er van de stijgende lijn nog geen sprake ;)

petertje23

Registered User
Zo gek is dat niet...werd met rollen vroeger ook gedaan
Niet alleen met rollen, volgens mij is het bekent dat als je rotjes op de verwarming lag te drogen dat ze daarna ook harder knalden.
Bij mijn ouders thuis lagen in ieder geval 20 jaar geleden de verwarmingen vol rotjes van mij :tounge:

hutter

Registered User
Kijk, ze gaan op de demo van ed raket dus wel goed. Ik maak mij ook geen zorgen, maar die posts waarbij Wim eigenlijk word aangevallen zijn dus ook weer niet nodig. Oké, dit is de eerste demo waar hij het weer goed doet... Misschien toch een beetje vertrouwen in Wim houden? Na 1 januari mogen we zeiken vind ik. Anders had je de cake bij voorbaat al niet moeten bestellen als je de slechte demo films ziet!

Voel me toch wel hierdoor aangesproken en ik zal uitleggen waarom.
Het schijnt als je niet voor meneer Wim bent dan ben je blijkbaar tegen meneer Wim.

Als meneer Wim zegt(en dat kun je allemaal terug lezen)hij wordt elke demo beter en ik kom met een goed onderbouwd verweer(filmpjes en die liegen er toch echt niet om)die voor dat moment gelden, dan is het niet meer de knalcake van weleer.

Dan kun je je kop in het zand steken, maar de feiten die liegen er op dat moment niet om.

Dus ik val meneer Wim helemaal niet aan en ben ook geen zeikerd.

Verder is dit mijn laatste post hierover want een andere mening schijnt niet gerespecteerd te worden.

Master-G

Registered User
Nou ik wordt er niet moe van maar een beetje verdrietig,je mag toch zeker voor je mening uit komen en het is gewoon een flut bak geworden.
Maar goed,we zullen het binnen kort weten.
Ach het heeft ook totaal geen zin,beter naar een ander merk uitkijken dan maar wat wel kwaliteit kan leveren.
Alvast prettige jaar wisseling iedereen:happy:

Tony

Administrator
Medewerker
Nou ik wordt er niet moe van maar een beetje verdrietig,je mag toch zeker voor je mening uit komen en het is gewoon een flut bak geworden.
Maar goed,we zullen het binnen kort weten.
Ach het heeft ook totaal geen zin,beter naar een ander merk uitkijken dan maar wat wel kwaliteit kan leveren.
Alvast prettige jaar wisseling iedereen:happy:

Je mag zeker voor je mening uitkomen maar het is op dit moment alleen nog maar speculeren. En dat is leuk maar niet 2 weken en dan 24uur per dag lang. Denk je dat ik niet verdrietig ben als hij niet goed is? Ik heb er ook een aantal besteld maar ik wil het gewoon afwachten.

sprinkhaan

Registered User
Nou en dan ligt er nog 1 naast je in bed en dan roep je "schat, ik heb al stress genoeg met al dat vocht gedoe en dan kom jij er ook nog eens bij" :tounge:

mrfire

Registered User
Tony, tijdens de demo van orthen, is er voor de ''geaaide'' finale 4 stuks secret salute uit 1 karton gehaald.
2 stuks hadden nog aardig wat crackling, de andere 2 die hadden weer wat minder goeie crackling.

Vond het al helemaal top dat Marchel van orthen een paar vochtvreters bij de secret salutes had gedaan.
Heel beter was hij er iig niet op geworden.
Budgetknalcakes knalde de secret salute er makkelijk uit, verder de siercakes van royal ook.

Mijn post was meer omdat ik geïrriteerd was aan de posts.
Hij is duidelijk minder geworden, ookal heb je hem niet live gezien, je ziet met een zeer slecht filmpje al dat hij gewoonweg minder is geworden. Duidelijk dat de fire emblem, en 16 shots siercake klein kaliber, de secret salute eruit knalt.
Bedankt voor je filmpje Hutter.

Ik stoor me dus vooral aan die posts, dacht dat ik dat duidelijk had gezegt in men bericht.

En dat ipv te zeggen dat het steeds goed komt, misschien een oplossing vinden.

Welke Butgetknalcakes knalde de secret salute er makkelijk uit dan? >>>> (ook van rubro? )

Ik moet nog bestellen dus ik wil erg graag weten welke cakes dat zijn voordat ik er ladingen van bestel!

(en welke siercakes van rubro gingen harder dan de secret salute? )

mrfire

Registered User
Kijk, ze gaan op de demo van ed raket dus wel goed. Ik maak mij ook geen zorgen, maar die posts waarbij Wim eigenlijk word aangevallen zijn dus ook weer niet nodig. Oké, dit is de eerste demo waar hij het weer goed doet... Misschien toch een beetje vertrouwen in Wim houden? Na 1 januari mogen we zeiken vind ik. Anders had je de cake bij voorbaat al niet moeten bestellen als je de slechte demo films ziet!

Na 1 januari mag ik zeiken!!! Neee dan is het al te laat ik wil nu weten welke producten het hartste knallen zodat ik weet welke ik moet bestellen!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gisteren 8 cakes afgestoken bij een demo, en de crackling en knal kwamen op mij een stukje minder hard over dan vorig jaar. Andere febrieksnummers op de dozen is mij niet opgevallen, maar zou kunnen.

Bovenaan