Secret Salute

hutter

Registered User
Beste meneer Wim, wij waren gisteren op een demo waar deze geschoten werd na de Fire Emblem.
De knallen van de Fire Emblem waren giga.

Hierna werd de Secret Salute geschoten ja sorry hoor het was huilen met de pet op.
Dat zijn de feiten waar niemand omheen kan op DIT moment.

Wim

Registered User
Beste meneer Wim, wij waren gisteren op een demo waar deze geschoten werd na de Fire Emblem.
De knallen van de Fire Emblem waren giga.

Hierna werd de Secret Salute geschoten ja sorry hoor het was huilen met de pet op.
Dat zijn de feiten waar niemand omheen kan op DIT moment.

heb je ook een filmpje van de fire emblem. is dit ook 54 shots!? (sorry ken em zo even niet)
Gr Wim

shinji

Moderator
Medewerker
Dit is ff niet om Rubro in bescherming te nemen, maar ik weet niet wat Royal in al z'n potjes heeft gestopt, maar bij veel cakes zijn de bursts zoveel harder als bij alle andere importeurs. En nu ik dit filmpje van de Fire Emblem zie vind ik t nog een beetje jammer ook, er blijft niets heel van het effect.

hutter

Registered User
Ogen dicht doen en dan luisteren naar beide films.
Waar het eigenlijk omgaat is hoe is het mogelijk dat een siercake burst het duidelijk wint van de koning van een knalblok als de Secret Salute.

shinji

Moderator
Medewerker
Nu moet ik het weer ff opnemen voor Hutter. De bursts van het gewone siervuurwerk van Royal zijn nog harder als de knalcakes van alle andere importeurs, dus ook als de knallen van de Secret Salute en dat valt een tikkie tegen.

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Een knalcake gaat toch altijd over de knal, dat er bij de secret saluut ook nog een kraakboeketje bijzit maakt m nog ff wat spectaculairder, maar de knal moet top zijn en die valt dus niet mee.
Maar als u nog wat achter de hand heeft, schaamt u zich niet en kom maar op

Laatst bewerkt:

BarKruk

Registered User
En dat ga je vergelijken met een knal cake?

Sorry gaan we maar weer on topick.
Gr Wim

Ik reageer op fora niet zo snel op dit soort discussies.

Man,

ik dacht echt dat jij altijd eerlijk was over je producten.

Het komt goed 1 het komt goed 2 ...3....4....220.......

Ik begin me echt te irriteren aan je posts, in plaats van te zeggen.

Het is onze fout, we komen jullie tegemoet! we komen de winkels tegemoet oid.
Ga je hier dingen lopen te zeggen die helemaal niet kloppen.

Emmer water uit een container..fff waarom presteren dan andere cakes wel goed?
Waarom zeg je dan, dan hebben we wel wat anders bij de hand.

Sorry maar begin me echt te irriteren aan dit soort dingen.

Misschien moet je maar eens achter je oren krabben. Ik ken freaks die hier dozen tegelijk van hebben gekocht.
Voor hun grande finale. Wat krijgen ze? een halve knalcake, en een halve knetterbak, oja als het knettert.

Want sommige zijn erachter gekomen dat er eigenlijk in 1 karton 2 versies zitten? batch verschild ofzoiets?

Serieus geen woorden meer voor.

Ga beter morgen even nadenken wat je kan betekenen voor mensen die hier een heleboel van hebt gekocht ipv

Het gebruikelijke, onderhand irritante het komt goed het komt goed.

Een fire emblem die een heuze 40 euro knalcake eruit knalt, hoe kan het?
Een budget knalbak van jullie, de thunder salute, die een secret salute eruit knalt.

......
zucht

Edit: zeg je nou of het om de knal gaat Wim?

Ben ik in het verkeerde topic beland? ownee toch niet, secret salute knalblok.
NEE tuurlijk gaat het om de knal, nee we kopen deze cake om de mine.
De rest kijken we niet naar....:surprised:

Laatst bewerkt:

Wizz

Registered User
Wim kan het zich echt niet veroorloven om hier categorisch dingen te ontkennen. Wacht het maar af, en bestel volgend jaar gewoon iets later scheelt je een boel stress denk ik.

Shenanigan

Registered User
Ik zit met een paar kwesties:
1) Wie heeft de Secret Salute vorig jaar live gezien en dit jaar ook? Hoe weet je zo zeker dat hij echt slechter is? Deze cake is heel erg gehyped en in de meeste filmpjes worden er meerdere tegelijk afgestoken. Je geheugen kan je voor de gek houden en iets kan in je herinnering beter lijken dan het was.

2) Kan iemand een filmpje van vorig jaar en één van dit jaar posten waaruit duidelijk blijkt dat deze cake slechter presteert? En dan nog geloof ik dat het beeld dat uit een filmpje naar voren komt heel erg afhangt van de instellingen van de camera.

3) Laten we mensen in hun waarde laten. Wim is volgens mij een ondernemer die zijn best doet om goede produkten te leveren. In sommige posts wordt hij aangevallen alsof hij een oplichter is, en wat hij zegt om zich te verdedigen wordt opzij geschoven. Dat voelt voor mij niet goed. Ik heb niet het idee dat Rubro een bedrijf is dat door slinkse praktijken winst wil maken. Het lijkt me juist een bedrijf dat oprecht gelooft in kwaliteit.

Ik heb zelf ook een karton Secret Salutes besteld. Ik vind het wel spannend worden door de berichten hier, maar ik hou het vertrouwen.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb dee thread even op slot gegooid. Ik wil morgen eerst op mijn gemak reageren voor ik het topic weer open zet.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik reageer op fora niet zo snel op dit soort discussies.

Man,

ik dacht echt dat jij altijd eerlijk was over je producten.

Het komt goed 1 het komt goed 2 ...3....4....220.......

Ik begin me echt te irriteren aan je posts, in plaats van te zeggen.

Het is onze fout, we komen jullie tegemoet! we komen de winkels tegemoet oid.
Ga je hier dingen lopen te zeggen die helemaal niet kloppen.

Emmer water uit een container..fff waarom presteren dan andere cakes wel goed?
Waarom zeg je dan, dan hebben we wel wat anders bij de hand.

Sorry maar begin me echt te irriteren aan dit soort dingen.

Misschien moet je maar eens achter je oren krabben. Ik ken freaks die hier dozen tegelijk van hebben gekocht.
Voor hun grande finale. Wat krijgen ze? een halve knalcake, en een halve knetterbak, oja als het knettert.

Want sommige zijn erachter gekomen dat er eigenlijk in 1 karton 2 versies zitten? batch verschild ofzoiets?

Serieus geen woorden meer voor.

Ga beter morgen even nadenken wat je kan betekenen voor mensen die hier een heleboel van hebt gekocht ipv

Het gebruikelijke, onderhand irritante het komt goed het komt goed.

Een fire emblem die een heuze 40 euro knalcake eruit knalt, hoe kan het?
Een budget knalbak van jullie, de thunder salute, die een secret salute eruit knalt.

......
zucht

Edit: zeg je nou of het om de knal gaat Wim?

Ben ik in het verkeerde topic beland? ownee toch niet, secret salute knalblok.
NEE tuurlijk gaat het om de knal, nee we kopen deze cake om de mine.
De rest kijken we niet naar....:surprised:

Voorlopig is Wim of Rubro vuurwerk nog helemaal niemand iets verschuldigd.
Het is nog geen 31 December en dus is er nog helemaal niets aan de hand. Daarbij vind ik dat je de spullen nu op de demo's ziet en dan weet je wat je koopt. Uiteraard kijken we allemaal terug naar vorig jaar maar helaas gaat dat vaak niet op als het om vuurwerk gaat.

Aan jou tekst kan ik zien dat je niet echt weet hoe het allemaal daadwerkelijk werkt. Ja, er zit namelijk wel heel vaak veel vocht in de containers als ze open gaan. Ik heb vaak genoeg dozen beet gehad die gewoon klammig waren. Dus het scheelt heel veel wanneer een product al 2 maanden in het land is of 2 dagen.

2 Verschillende in 1 doos? Waar heb je het over? Niemand hoort ze nog in huis te hebben en als dit daadwerkelijk zo is dan zie ik daar graag foto's van. Dan kunnen we pas echt discussieren. Ik denk alleen dat jij in de war bent met de Delicious Thunder want daar zitten namelijk wel 2 verschillende in een doos en dat is gewoon bekend.

Uiteindelijk moet je bij de winkel zijn waar jij je spullen koopt. Heb jij op hun demo een totaal ander product gezien dan wat je krijgt tijdens oud en nieuw dan moet je bij hun klagen en de winkel moet het dan met de importeur oplossen.

Hoe teleurstellend het ook kan zijn op dit moment, ik vind wel dat we gewoon als volwassen mensen met elkaar om moeten gaan. Behandel elkaar met respect.

@Wim, de liefhebbers hebben Rubro vuurwerk een grote boosts gegeven de laatste 3 jaar. Rubro zou nooit zo gigantisch gegroeid zijn als de liefhebbers de producten van Rubro niet zo opgehemeld hadden. Zonder de forums zou het jaren duren voordat de winkeliers uberhaupt weten wat er daadwerkelijk gebeurd en dat ze grote sommen geld aan de liefhebbers kunnen verdienen als ze bepaalde cakes in hun assortiment nemen.

Ik weet dat jij er weinig aan kan doen als de containers laat December binnen komen. Ik weet ook dat geen enkele importeur daadwerkelijk in de hand hebt wat er in China gebeurd als je er niet bent. Maar neem ons aub wel serieus want ondanks een paar rare en soms vervelende berichten van members in deze thread vind ik wel dat we/hun kritiek mogen hebben op hoe de spullen nu getoond worden. Als je €100,- te besteden hebt en daarvan is €40,- naar de populaire knalcake gegaan dan begrijp ik best dan mensen een beetje in paniek raken, er is waarschijnlijk hard voor dat geld gewerkt en gespaard en dat moet niet vergeten worden.

Daarbij vind ik ook dat je als vertegenwoordiger van Rubro niet alleen blij moet zijn als er een complete hype rond bepaalde producten ontstaat maar ook tegen de kritieken moet kunnen zodra deze op het forum verschijnen.

@Iedereen,
Kritiek oké maar hou het wel normaal en gezellig!

Bovenaan