Shenanigan
Registered User
Mijn definitieve selectie is klaar. Zie http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/31762.
Alles is besteld en betaald op twee stuks na. Ik heb er nu een schietlijst van gemaakt. Mijn idee is om twee keer op te bouwen naar een climax. De eerste keer is dat de Wonderful World en de tweede keer de Super 500
Ik ben benieuwd naar een paar dingen:
1. Hoe lang zal ik bezig zijn met alles wat na 12 uur gepland is?
Ik wil uiterlijk om 1 uur alles de lucht in hebben. Na 12 uur heb ik 18 onderdelen. Als ik 3 minuten reken voor elk onderdeel is dat 54 minuten. Dat zou ongeveer passen. Is dat een juiste schatting of zal het langer of juist korter duren?
2. Wat zijn de meningen over deze volgorde?
Ik doe dit voor het eerst. Als de meer doorgewinterde freaks zien dat het beter kan hoor ik graag suggesties.
3. Wat zijn do's en dont's bij het kiezen van de schietvolgorde?
Leuk om te horen hoe jullie dat bepalen. Waar let je op en hoe kies je jouw volgorde? Ook de verhalen over fouten en vergissingen wil ik graag horen. Daar leer je soms veel van.
4. Heeft iemand goeie tips voor combinaties?
Als het langer duurt dan de 54 minuten die ik berekend heb wil ik tijd winnen. Dat kan door meerdere cakes tegelijk aan te steken. Dat doe ik al een paar keer. Ziet iemand er nog meer goede combinaties tussen zitten?
Mijn voorlopige volgorde is als volgt:
Showtje 10 uur
1. Glorious 2x
2. Fantasy 1x
3. Cape Town 1x
4. Golden Willow 1x
5. Wodka blue 1x
Eerste golf na 12 uur
6. Mayday 1x
7. Ceasar 1x
8. Oase 1x
9. Midnight delight 1x
10. Crossing Crossette 2x
11. Happy Stars 2x
12. Wodka blue 1x
13. Spanish Storm 1x
14. Tweelingen 1x
15. Las Vegas 1x
16. Wonderful World 1x
Korte pauze
Tweede golf
17. Cape Town 1x
18. Planet Explosion 1x
19. Oase 1x
20. Camuro queen 25 1x
21. Inner Laugh 2x
22. Super 500 1x
23. Wasp 2x
Alles is besteld en betaald op twee stuks na. Ik heb er nu een schietlijst van gemaakt. Mijn idee is om twee keer op te bouwen naar een climax. De eerste keer is dat de Wonderful World en de tweede keer de Super 500
Ik ben benieuwd naar een paar dingen:
1. Hoe lang zal ik bezig zijn met alles wat na 12 uur gepland is?
Ik wil uiterlijk om 1 uur alles de lucht in hebben. Na 12 uur heb ik 18 onderdelen. Als ik 3 minuten reken voor elk onderdeel is dat 54 minuten. Dat zou ongeveer passen. Is dat een juiste schatting of zal het langer of juist korter duren?
2. Wat zijn de meningen over deze volgorde?
Ik doe dit voor het eerst. Als de meer doorgewinterde freaks zien dat het beter kan hoor ik graag suggesties.
3. Wat zijn do's en dont's bij het kiezen van de schietvolgorde?
Leuk om te horen hoe jullie dat bepalen. Waar let je op en hoe kies je jouw volgorde? Ook de verhalen over fouten en vergissingen wil ik graag horen. Daar leer je soms veel van.
4. Heeft iemand goeie tips voor combinaties?
Als het langer duurt dan de 54 minuten die ik berekend heb wil ik tijd winnen. Dat kan door meerdere cakes tegelijk aan te steken. Dat doe ik al een paar keer. Ziet iemand er nog meer goede combinaties tussen zitten?
Mijn voorlopige volgorde is als volgt:
Showtje 10 uur
1. Glorious 2x
2. Fantasy 1x
3. Cape Town 1x
4. Golden Willow 1x
5. Wodka blue 1x
Eerste golf na 12 uur
6. Mayday 1x
7. Ceasar 1x
8. Oase 1x
9. Midnight delight 1x