Heren,bedankt voor het delen van jullie films,alleen qua show vind ik het niet spectaculair,dr zijn wel betere shows geschoten in het verleden.
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Iets met "een gegeven paard" en "niet in de bek kijken"...? Ik ben het opzich met je post eens, maar ach, aan de andere kant is het wel helemaal gratis. En bovendien is elk showtje mooi meegenomen! :smiling:Ik heb 2 shows zitten kijken en me vrouw vroeg waarom ik zo hard zat te huilen. Tjezus mina zeg.
Kom, we schieten de laatste 2 minuten een bommetje of 200 weg dan vergeten ze dat er de vorige 9 minuten niks geschoten is.
Sommigen zijn wat te hart in hun oordeel vind ik. Zo op film is de eerste show toch wel aardig vind ik. Kijk, het is niet te vergelijken met buitenlandse shows, maar we moeten dat toch niet willen vergelijken. Zal wel aardig wat budget verschil zijn om maar te zwijgen over de overheid die overal met haar regeltjes tegenwerkt.
De diehards die altijd naar het buitenland reizen om de mooiste show er uit te pikken zijn grandioos verpest. Al die andere die met hun voetjes in het zand staan, zien dit niet zo vaak en vinden dit prachtig.
Sommigen zijn wat te hart in hun oordeel vind ik. Zo op film is de eerste show toch wel aardig vind ik. Kijk, het is niet te vergelijken met buitenlandse shows, maar we moeten dat toch niet willen vergelijken. Zal wel aardig wat budget verschil zijn om maar te zwijgen over de overheid die overal met haar regeltjes tegenwerkt.
De diehards die altijd naar het buitenland reizen om de mooiste show er uit te pikken zijn grandioos verpest. Al die andere die met hun voetjes in het zand staan, zien dit niet zo vaak en vinden dit prachtig.
Ze zijn gewoon zuur, ik zit al 4 shows te genieten.
Vooral gisteren was erg mooi. Als je ziet hoe vol scheveningen is, hoe de restaurants vol zitten, hoe gezinnen met kleine kinderen genieten van het vuurwerk, daar gaat het om. Gelukkig zit dit forum vol kenners.
Zuur? Waarom zou ik hier zuur om zijn?
Ik mag gewoon mijn mening hebben en hier geven. Dat jullie het mooi vinden vind ik fijn voor jullie en alle andere mensen die er zitten. Maar wij weten wat er mogelijk is en wat er allemaal te koop is op de markt en daarom is het zo jammer dat daar geen gebruik van word gemaakt. Zowel door de schieter als door de organisator.