Scheveningen

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Wanneer komen de films in het binnenlandse shows te staan...
Sta echt te popelen....:bigsmile:

donderdag kon ik helaas niet zijn en vrijdag had ik een feest en zaterdag ging ik uit dus heb die hele show gemist man..:notrust::suspicious: :cry:

Echt balen voor mij...:wacko:

Voor zover ik weet zijn er geen show's gefilmt door fpm.

atlantvinc

Registered User
ik heb alleen de eindsalvo van engeland gezien omdat we te laat vertrokken ! maar nederland heb ik gelukkig helemaal gezien! en van dichtbij! ik dacht ik ga zo dicht mogelijk staan tot aaan het water. en ik moet zeggen dat het echt een super vooruitgang is met het jaar daarvoor. er werden leuke effecten gebruikt. girondela`s, fluiters, candles, en waterbommen. enige nadeel is dat die waterbommen een beetje achter het ponton werden geschoten. (ik miste de dikke dreun) verder werden er veel crossetes en paarse peonys to gold gebruikt dat viel mij wel op. maar ik moet zeggen dat ik het een zeer goede show vond. enige wat ik persoonlijke mis is de salutes :p

de salutes heb ik ook wel gemist, maar verder was de show goed. dat paars vond ik niet erg dat die er zoveel inzaten, heeel mooi. en de oranje blinkers ook!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Zaterdag 18 augustus ben ik in Scheveningen geweest.
We waren rond een uur of 7 vertrokken en na ruim 2 uur reizen waren we dan eindelijk in Scheveningen.

10 uur was het dan eindelijk zover team Engeland mocht proberen een greep te doen naar het kampioenschap, maar ze werden uiteindelijk 2e.
Zelf vond ik team Engeland niet echt geweldig, zelf vond ik het een beetje te eentonig maar aan de ander kant zat er wel een lekker tempo in.

Team Engeland

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=99401&

Team Nederland vond ik daarintegen al een stuk beter, er zat een lekker tempo in veel verschillende effecten, heerlijke girondola`s, en nog veel meer.

Team Nederland

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=99476&

Ik zou zeggen veel kijkplezier.

Bovenaan