Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik ga vanavond naar scheveningen.
zijn er mensen die nog tips hebben waar je het best kunt gaan staan?
want dit jaar is het toch een beetje anders dan anderer jaren omdat nu vanaf een ponton geschoten wordt. ik ben helemaal niet bekend in scheveningen.
ik weet dat het links van de pier geschoten wordt, ter hoogte van het kurhaus.
dus tips in de trend van: "je kunt het beste daar gaan staan want..." zijn welkom.
bedankt
niels
En nu maar hopen op mooi weer ,
belangrijkste is dat het droog is en niet te veel wind.
ik heb er namelijk ook wel eens gestaan toen het erg mistig was boven zee.
en toen zag ik gekleurde mist.