San Severo, Festa del Soccorso 2014

zone

Registered User
Mooie beelden en zie dat het weer ook goed was(zag slecht weerbericht voorbij komen).
Ben benieuwd naar de rest.

MjB

Registered User
Geweldig!!! Bedankt voor het delen van deze gave beelden!
Dit moet ik toch eens in het echt meemaken :happy:

Moontan

Moderator
Medewerker
Schitterende beelden Dennis. Dank. Die avond batteria is echt gruwelijk!! Mooi, hard en van zo dichtbij...

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gave beelden Dennis!

Nog een paar avondshows:
Del Vicario:

Padre Pio (pyromusical):

Chiarappa (Pyromusical):

Zio Piro:

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Mooi meneer hartworm... deze shows heb ik zelf niet op video staan omdat ik dan de show niet goed kan zien.
Ik ben geen pyromusical fan, maar het waren toch weer aardige shows.

DJ-ArSoN

Registered User
Potverdomme Dennis, die beelden wakkeren het balende gevoel dat ik er dit jaar niet bij was behoorlijk aan :crying: :hehe!:
Schitterend allemaal, bedankt voor de video's!

smilli

FPM Filmer
Een paar hele mooie beelden Dennis, wat geen gekkenhuis zeg!
Ik ben benieuwd naar de rest van je beelden.

Dennis010

Registered User
Malta is echt een totaal andere ervaring he? Italië is chaos, wanorde, herrie, enz enz in Malta gaan de shells 9 van de 10 keer, 1 voor 1 omhoog. Dit kan best teleurstellend zijn als je dikke shows verwacht.

Verder met Festa del Soccorso 2014.
Ik heb natuurlijk ook foto's geschoten daar en ik wil er een paar met jullie delen:

De finale lijnen van Arc a Nev,

0128.JPG

De beschermengelen,

0245.JPG

De zwarte Madonna,

0266.JPG

Een van de 3 zeilen bij Via Sicilia (Le Vele = De Zeilen)

0345.JPG

Het singleshot/ confetti gedeelte van Via Sicilia,

0363.JPG

Dennis010

Registered User
En de bijbehorende batteria in Via Sicilia. Dit was echt een volksfeestje, heerlijke sfeer om tussen te staan.

*Ik zie dat de finale er niet op staat*

** under construction**

Laatst bewerkt:

NightFlyer

Registered User
Very good videos, Dennis! It was nice to meet you guys, thanks 4 all the help and advice!

For us, who visited the festival for the first time, it was truely a great experience.
We had so much fun, learned so many new things about the batteria, how it is set up and so on...
The atmosphere is indeed totally different than Malta or Adelfia - the Fujenti get really crazy,
you don't want to stand where the people are running - omg

When we come back from a fireworks-trip, I always make a small trailer first:

Also it was cool to see everybody get together, the italian guys (Elio, Giorgio, Anthony..), Jesse and
Jeremy Veverka (Passfire), we even met someone from Finnland. What a wonderful festival!

I don't want to post all of the videos (I leave that to you ^^) - but here is a selection
of the "Palio delle Batterie", 2 batteria's from the monday procession.

Greetings,
NightFlyer

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Tijd voor nog een paar foto's:

2 "tussenbommetjes" in de batteria

0453.JPG

Creatief met papier en een touwtje:

0544.JPG

Natuurlijk even mijn 5 minutes of fame zeker stellen met de broertjes Veverka van Passfire:

0623.JPG

De Italiaanse kant van de groep waar we mee optrokken wilden ook allemaal beroemd worden:

0693.JPG

En nog een romantische foto op de pier in Vieste:

0773.JPG

Dennis010

Registered User
Deze moest even overnieuw doordat ik een foutje had gemaakt met het selecteren. Nogmaals Via Sicilia nu inclusief finale. Dit was voor ons de meest heftige batteria die we overdag hebben gezien. Na de finale duurde het feestje nog behoorlijk lang door. Wat een sfeer hier, heerlijk !!

Bovenaan