Samen Vuurwerk kopen Midden/Zuid Limburg.

Pancake77

Registered User
Ik zal even een tipje van de sluier oplichten wat betreft producten die nog niet op de site staan.
Kijk op hun youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/Stienenfireworks.

Het meeste heeft er al opgestaan, maar soms heb ik het gevoel dat het de ene dag wel erop staat en de anders dag weer niet :p
Het zal idd alleen maar meer worden, keuzes, keuzes
heb iig de bruto bedragen per 10tal % kortingen al op een rijtje staan

maartenvincent

Registered User
Die kortingen heb ik ook al uit gerekend ja :p.
Ik denk echter niet dat het realistisch is om kortingen van meer dan 35% te verwachten, dus ben ik tot zoveel gegaan.

painkiller

Registered User
Ik weet inmiddels wat Pancake voor bedrag voor ogen heeft en van Tha_T en Gizmo razer weet ik wat ze willen hebben.
Als Kaboom nog even wil laten weten wat hij voor ogen heeft hebben we zover alles op een rijtje.

maartenvincent

Registered User
Met mijn lijstje kom ik op zo'n 500 euro uit (met 30% korting er af), ik moet waarschijnlijk nog wel even snijden. Omdat er nog een paar producten niet opstaan. Ik kan nog niets zeggen voordat alles er op staat.

Pancake77

Registered User
Met mijn lijstje kom ik op zo'n 500 euro uit (met 30% korting er af), ik moet waarschijnlijk nog wel even snijden. Omdat er nog een paar producten niet opstaan. Ik kan nog niets zeggen voordat alles er op staat.

Nee oke maar ongeveer weet je wel wat je netto wil besteden toch?
Denk dat we dan op een totaal komen dat we een goede positie hebben voor de 40% ;-)

kaboom05

Registered User
Ik weet inmiddels wat Pancake voor bedrag voor ogen heeft en van Tha_T en Gizmo razer weet ik wat ze willen hebben.
Als Kaboom nog even wil laten weten wat hij voor ogen heeft hebben we zover alles op een rijtje.

Heb mijn definitieve lijstje nog niet klaar omdat nog niet alles op de site staat maar je kunt uitgaan van een minimaal bedrag van €500 inclusief korting.In ieder geval wil ik wel meedelen in een karton gorgeous en Wodka blue.
Zijn er trouwens geen mensen die interesse hebben in de outblast karton 6/1 en de delta devil karton 4/1?Zijn allebei echt toppers maar wil geen heel karton afnemen.Zijn vrij prijzig maar met een mooie kartonkorting zeer zeker de moeite waard

Pancake77

Registered User
Heb mijn definitieve lijstje nog niet klaar omdat nog niet alles op de site staat maar je kunt uitgaan van een minimaal bedrag van €500 inclusief korting.In ieder geval wil ik wel meedelen in een karton gorgeous en Wodka blue.
Zijn er trouwens geen mensen die interesse hebben in de outblast karton 6/1 en de delta devil karton 4/1?Zijn allebei echt toppers maar wil geen heel karton afnemen.Zijn vrij prijzig maar met een mooie kartonkorting zeer zeker de moeite waard

Delta devil met 2=1 interessant idd

Pancake77

Registered User
Zou zeker interessant zijn :smiling:
Op de youtube site van Stienen zag ik nu ook de dutch thunder staan.
Kartonnetje ? :happy:

haha ik had de thunderstruck(4x) als karton in gedachte ook voor mijn "test"projectje hehe

we kunnen op 3 stuks kartonkorting krijgen:

Indien minimaal 25% korting, graag aanvullen:
Wodka Bleu 10/1 € 23.75 : Pancake 2 x
Gorgeous 6/1 € 34.75 : Pancake 2 x
Thunderstruck 12/1 €17.95 : Pancake 4x (voorkeur)
Dutch Thunder 24/1€ 8.50 : Pancake 6-8 x

Indien minimaal 40%-50%
Aftershock-thunder 4/1 € 52.50 : Pancake 2x

Misschien staat Stienen open voor meerder kartonkortingen You never know

painkiller

Registered User
Kijk het begint nu serieuze vormen aan te nemen.
Ik kan trouwens nog wel voor meer cake's kartonkorting aanvragen hoor. Had alleen jullie gevraagd er 3 op te noemen.
Zelf wil ik een hele karton Aftershock thunder . Wat losse Dutch thunder of thunderstruck wil ik ook wel.
Kunnen julie even laten weten hoeveel je van de kanlcake's wilt en welke? Als ik dat weet zal ik weer even contact hebben met Stienen en ook korting vragen op de Delta Devil en Outblast.
De karton Gorgeous en Wodka bleu zijn al vergeven aan mijzelf, pancake en tha_T. Willen Maarten en Kaboom daar ook nog cake's van?

Tony

Administrator
Medewerker
Jullie moeten inderdaad voor de 35 a 40% korting gaan. Als je kartonnen koopt dan is het voor hun makkelijk werken en scheelt het een hoop gedoe. Voor minder zou ik het persoonlijk niet doen! Succes

Pancake77

Registered User
helemaal met toon eens, als ik zo bij elkaar optel komen we tussen de 1500 en 2k uit correct me if i'm wrong.

@painkiller
Indien jij toch een karton aftershock thunder wil kun je mij voor die strepen!
Mijn voorkeur staat hierboven al ergens, liefst 1 knalcake voor mij.
De wodka blue en gorgeous zijn al opgenomen in de lijst.

Vraag ook maar eens kartonkorting voor:
the pusher- katan
skies of gold - katan

kaboom05

Registered User
Kijk het begint nu serieuze vormen aan te nemen.
Ik kan trouwens nog wel voor meer cake's kartonkorting aanvragen hoor. Had alleen jullie gevraagd er 3 op te noemen.
Zelf wil ik een hele karton Aftershock thunder . Wat losse Dutch thunder of thunderstruck wil ik ook wel.
Kunnen julie even laten weten hoeveel je van de kanlcake's wilt en welke? Als ik dat weet zal ik weer even contact hebben met Stienen en ook korting vragen op de Delta Devil en Outblast.
De karton Gorgeous en Wodka bleu zijn al vergeven aan mijzelf, pancake en tha_T. Willen Maarten en Kaboom daar ook nog cake's van?

Hoi Painkiller,

Na het bekijken van de filmpjes denk ik dat ik de dutch thunder laat schieten en ook ga voor de thunderstruck hiervan had ik er 3 in gedachten.Van de Gorgeous en de wodka blue had ik beide graag 1 exemplaar gehad als dat mogelijk is i.v.m het delen van de kartons.
Zou fijn zijn als je de prijzen voor een karton delta devil en de outblast kunt opvragen maar ook hier geldt dat ikvan de delta devil eigenlijk maar 1 exemplaar wil maar omdat er maar 4 in een karton zitten had ik gehoopt deze met andere te kunnen delen, van de outblast wilde ik 2 exemplaren en deze zit per 6 verpakt.

Verder ben ik het met Tony eens wat betreft de korting eigenlijk vind ik dat we voor een totale korting moeten gaan van 40% op de normale bestelling en op de kartons zelf 50%.We nemen veel af zo te zien (Als ik het zo zie ver boven de 1000 en dan mag er best wel wat tegenover staan naar mijn mening

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zou even afwachten betreft de knalcakes van Katan. Wij vonden ze zo hard dat we denken dat bijna niet kan.
Op de winkeldemo's zien we waarschijnlijk hoe deze cakes zijn wanneer wij ze kopen.

Pancake77

Registered User
Hoi Painkiller,

Na het bekijken van de filmpjes denk ik dat ik de dutch thunder laat schieten en ook ga voor de thunderstruck hiervan had ik er 3 in gedachten.Van de Gorgeous en de wodka blue had ik beide graag 1 exemplaar gehad als dat mogelijk is i.v.m het delen van de kartons.
Zou fijn zijn als je de prijzen voor een karton delta devil en de outblast kunt opvragen maar ook hier geldt dat ikvan de delta devil eigenlijk maar 1 exemplaar wil maar omdat er maar 4 in een karton zitten had ik gehoopt deze met andere te kunnen delen, van de outblast wilde ik 2 exemplaren en deze zit per 6 verpakt.

Verder ben ik het met Tony eens wat betreft de korting eigenlijk vind ik dat we voor een totale korting moeten gaan van 40% op de normale bestelling en op de kartons zelf 50%.We nemen veel af zo te zien (Als ik het zo zie ver boven de 1000 en dan mag er best wel wat tegenover staan naar mijn mening

maak er maar tussen de 1500 en 2000 van gok ik

Pancake77

Registered User
Ik zou even afwachten betreft de knalcakes van Katan. Wij vonden ze zo hard dat we denken dat bijna niet kan.
Op de winkeldemo's zien we waarschijnlijk hoe deze cakes zijn wanneer wij ze kopen.

Demo is wanneer? mot deze hebben als ze niet opeens uit poefjes en pafjes bestaan iig

Bovenaan