painkiller
Registered User
En waarschijnlijk gaat er nog meer van af maar dan moet ik wel aan kunnen geven over wat voor bedrag we dan ongeveer praten.
En waarschijnlijk gaat er nog meer van af maar dan moet ik wel aan kunnen geven over wat voor bedrag we dan ongeveer praten.
Heb inmiddels weer contact gehad met Stienen.
Er is beloofd om een zeer scherpe prijs te maken die boven de 25% zal liggen. Dit zal natuurlijk wel afhankelijk zijn van de grote van de bestelling en van de artikelen.
Naast de hoge korting mogen we zelf ook een aantal artikelen selecteren waar we kartonkorting op willen!
Doordat we samen kopen ben je natuurlijk niet verplicht de hele karton af te nemen maar heb je wel veel voordeel.
Om het een en ander overzichtelijk te houden en concreter te maken zou ik jullie willen vragen om bij serieuze intresse hier te laten weten of je mee wilt doen en 3 artikelen op te geven waar je graag kartonkorting op wil krijgen. De site van Stienen is al redelijk up to date dus je kan daar al kijken wat het aanbod is.
Geef ook even aan of je het liefst bij Stienen of Zena koopt. Een voorbeeld staat in de openingspost.
Zie OP.
Zowiezo een knalcake!
Oke, we zijn al met 3 man!!
Merijn heb je enig idee hoeveel rek in de korting zit, minimaal 25%-> 30,35,40%?
Op kartonnen ga ik minimaal uit van 40%
Wodka Bleu/Gorgeous ga ik wel in mee en die 90 shots bak alleen bij 2=1
Ik hem nu wel een selectie gamaakt, maar wil eigenlijk ook ng wachten totdat de gehele collectie online staat zodat het bruto bedrag nog hoger uit kan vallen en we netto maybe meer korting kunnen bedingen
@Kaboom de dutch thunder sta ik ook wel voor open, 6 stuks bij 2=1 (24/1)
Ja de korting is minimaal 25%. Waar het recies op uit gaat komen zal afhangen van de totale bestelling.
Ik wil eigenlijk de website even afwachten en dan eind deze maand de bestelling door geven. Karton prijzen kan ik al eerder opvragen natuurlijk.
Ik zit me even af te vragen hoe we/je het gaan doen met bestellen en ophalen. Is me nog niet duidelijk.