Samen Vuurwerk kopen Midden/Zuid Limburg.

painkiller

Registered User
En waarschijnlijk gaat er nog meer van af maar dan moet ik wel aan kunnen geven over wat voor bedrag we dan ongeveer praten.

Pancake77

Registered User
En waarschijnlijk gaat er nog meer van af maar dan moet ik wel aan kunnen geven over wat voor bedrag we dan ongeveer praten.

Indien ik bij Stienen hetgeen vind wat ik wens, zal ik vast meedoen, het dus even wachten op hun assortiment.

Je bedoeld Zena Roermond? 20% is ook mooi

Grizmo Raizor

Registered User
Stienen.. misschien doe ik wel mee. Ligt aan het budget dat ik dan nog over heb.. er is zoveel keus. En ja, karton korting. Als ze ons ook zo gek kunnen maken met 50% korting op een karton dan wordt het voor de meeste wel makkelijker.
Pm me maar wanneer je meer info hebt, iets concreets kunt doen..

painkiller

Registered User
Heb inmiddels weer contact gehad met Stienen.
Er is beloofd om een zeer scherpe prijs te maken die boven de 25% zal liggen. Dit zal natuurlijk wel afhankelijk zijn van de grote van de bestelling en van de artikelen.

Naast de hoge korting mogen we zelf ook een aantal artikelen selecteren waar we kartonkorting op willen!
Doordat we samen kopen ben je natuurlijk niet verplicht de hele karton af te nemen maar heb je wel veel voordeel.

Om het een en ander overzichtelijk te houden en concreter te maken zou ik jullie willen vragen om bij serieuze intresse hier te laten weten of je mee wilt doen en 3 artikelen op te geven waar je graag kartonkorting op wil krijgen. De site van Stienen is al redelijk up to date dus je kan daar al kijken wat het aanbod is.
Geef ook even aan of je het liefst bij Stienen of Zena koopt. Een voorbeeld staat in de openingspost.

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Heb inmiddels weer contact gehad met Stienen.
Er is beloofd om een zeer scherpe prijs te maken die boven de 25% zal liggen. Dit zal natuurlijk wel afhankelijk zijn van de grote van de bestelling en van de artikelen.

Naast de hoge korting mogen we zelf ook een aantal artikelen selecteren waar we kartonkorting op willen!
Doordat we samen kopen ben je natuurlijk niet verplicht de hele karton af te nemen maar heb je wel veel voordeel.

Om het een en ander overzichtelijk te houden en concreter te maken zou ik jullie willen vragen om bij serieuze intresse hier te laten weten of je mee wilt doen en 3 artikelen op te geven waar je graag kartonkorting op wil krijgen. De site van Stienen is al redelijk up to date dus je kan daar al kijken wat het aanbod is.
Geef ook even aan of je het liefst bij Stienen of Zena koopt. Een voorbeeld staat in de openingspost.

Mooi ik zal vanavond eens kijken wat Stienen te beiden heeft betreffende mijn voorkeur.

PainKiller na welke 3 gaat jouw voorkeur?

painkiller

Registered User
Ja ik verwacht dat zena het niet gaat worden en dat we ons beter kunnen concentreren op Stienen. Volgens mij zijn ze een nieuwe webshop op aan het zetten trouwens want eerst kwam je nog op de site van vorig jaar.

Nu ik de Thunderking xxl moet missen wil ik wel graag een aandere grote knalbak ja ;) Maar de 36 shots is ook goed!

kaboom05

Registered User
Hoi Painkiller,

Echt gaaf dat je de moeite neemt om deze actie op touw te zetten!! Zoals ik je al per privebericht heb laten weten wil ik graag met je meedoen.Mijn voorkeur gaat ook uit naar Stienen omdat ze voor mij de meest interessantste lijnen voeren met Bonfireworks, Hardix en Katan.

Wat betreft de eventuele aankoop van kartonnen gaat mijn voorkeur uit naar de Outblast, Delta Devil en een knalcake (het liefst de Dutch thunder maar die staat nog niet op de site).

Mensen uit Limburg kom op en laat deze kans niet liggen nu er eindelijk wat voor ons Limburgers wordt geregeld moeten we ook van deze mogelijkheid gebruik maken!

Pancake77

Registered User
Oke, we zijn al met 3 man!!
Merijn heb je enig idee hoeveel rek in de korting zit, minimaal 25%-> 30,35,40%?
Op kartonnen ga ik minimaal uit van 40%

Wodka Bleu/Gorgeous ga ik wel in mee en die 90 shots bak alleen bij 2=1
Ik hem nu wel een selectie gamaakt, maar wil eigenlijk ook ng wachten totdat de gehele collectie online staat zodat het bruto bedrag nog hoger uit kan vallen en we netto maybe meer korting kunnen bedingen

@Kaboom de dutch thunder sta ik ook wel voor open, 6 stuks bij 2=1 (24/1)

painkiller

Registered User
Oke, we zijn al met 3 man!!
Merijn heb je enig idee hoeveel rek in de korting zit, minimaal 25%-> 30,35,40%?
Op kartonnen ga ik minimaal uit van 40%

Wodka Bleu/Gorgeous ga ik wel in mee en die 90 shots bak alleen bij 2=1
Ik hem nu wel een selectie gamaakt, maar wil eigenlijk ook ng wachten totdat de gehele collectie online staat zodat het bruto bedrag nog hoger uit kan vallen en we netto maybe meer korting kunnen bedingen

@Kaboom de dutch thunder sta ik ook wel voor open, 6 stuks bij 2=1 (24/1)

Ja de korting is minimaal 25%. Waar het recies op uit gaat komen zal afhangen van de totale bestelling.
Ik wil eigenlijk de website even afwachten en dan eind deze maand de bestelling door geven. Karton prijzen kan ik al eerder opvragen natuurlijk.

Pancake77

Registered User
Ja de korting is minimaal 25%. Waar het recies op uit gaat komen zal afhangen van de totale bestelling.
Ik wil eigenlijk de website even afwachten en dan eind deze maand de bestelling door geven. Karton prijzen kan ik al eerder opvragen natuurlijk.

Idd gehele assortiment afwachten lijkt me het beste

kartonnetjes ben ik wel benieuwd na ik zet in op 2=1 :p

tristen

Registered User
Ik woon hier in de buurt. En ben nog nooit daar geweest. Ken het vuurwerk niet..
Dus ik weet niet of ik mee zou doen.

painkiller

Registered User
Je kan vast een deel van de collectie op de site zien. Over ca. 1,5 week zal de site volledig online zijn.
Je kan hier in de Product database filmpjes van de artikelen opzoeken!

Nogmaals, iedereen is welkom ongeacht je budget! Hoe meer zielen hoe meer korting!

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Ik zit me even af te vragen hoe we/je het gaan doen met bestellen en ophalen. Is me nog niet duidelijk.

Iedereen zal denk ik voor zichzelf bestellen, de totaal rekening van de personen die meedoen zullen bij elkaar gegooid worden en daar krijgen we korting over, welke van je persoonlijke bestelling af zal gaan.

Afhalen met de kruiwagen natuurlijk :tounge:

painkiller

Registered User
Zoals pancake zegt dus. Alle bestellingen op een hoop voor de korting maar wel op naam bestellen.
Met de kartons word een ander verhaal. Ja kan natuurlijk niet om kartonkorting vragen en dan vervolgens zeggen: doe er maar een uit die doos. Hiervoor zullen we het samen af moeten gaan halen maar dat lijkt me juist alleen maar leuk.
In eerste instantie was dit topic ook echt bedoeld om intresse te peilen. Mocht het bij deze mensen blijven zal samen ophalen ook geen probleem zijn lijkt mij zo.
Mochten er echt heel veel mensen volgen zal ik nog eens met Stienen om tafel gaan om een Freakaktie op te zetten.
Nogmaals, eerst maar even het animo afwachten.

kaboom05

Registered User
Zie nu net op de site van Stienen dat ze Zena Nederland aan het assortiment hebben toegevoegd.
Dus dat betekent voor ons nog meer keuze :smiling:

Bovenaan