Ruim jij je straat op?

Ruimen of verzuimen

• Ik ruim na het stoken zo snel mogelijk op.

Stemmen: 346 66,2%
  • Ik vergeet meestal op te ruimen.

Stemmen: 31 5,9%
  • Ik verbrand alles na het stoken.

Stemmen: 146 27,9%

• Total voters
    523

potige_smurf

Registered User
Alle potjes,groot en klein van de doorlont bakken zijn in een vuurton gegaan.Alles weg en vanmorgen de snippers en rommel bij elkaar geveegd.

HocusPocus.Pyro

Registered User
Het was een heerlijk avondje. Lekker met de kids en het gezin genoten van het vuurwerk. En natuurlijk heb ik weer mijn straat schoongemaakt. Cakes netjes in de afvalbak, stukje rood van wat ratelbandjes opgeveegd.

Schrok wel .... of beter gezegd .... vond het heel raar dat ik een twintigtal meters naast mijn plek waar in aan het opruimen was twee 75mm shells met schietlont vond. Tussen resten van shells die wel geheel tot ontbranding ware gekomen. Die lui die dit hadden zitten afschieten hadden niet de discipline / het fatsoen om hun duds op te ruimen... Ik heb ze niet bezig gezien, ik was al vroeg weer binnen vanwege de regen en jonge kids. Heb die shells vanmorgen maar naar de brandweer gebracht, want dat leek me de beste bestemming - alles in overweging nemende. Voor de hand liggend: Ik ben blij dat deze troep niet in handen is gevallen van jochies die vroeg op Nieuwjaarsdag zoeken naar weigeraars. Holy crap, de mentaliteit tegenwoordig... I must be an old bastard. :)

Happy New Year!

Sweet Laker

Registered User
Heeft niks met old bastard te maken, heeft met tanende mentaliteit te maken helaas.

heb alles schoongemaakt samen met GMP, op een paar rode snippers na alles weg.

olaf46

Registered User
Ik ruim de volgende dag samen met een buurman de parkeerplaats op. Dit jaar was wel een natte boel waardoor het niet zo lekker gaat. Enorm veel klei rotzooi overal. dat komt door die goedkope kanonslagen nouja je kunt ze niet eens Kanonslagen noemen. Ik ben ook een oude L*L van 51. maar nog steeds een kruitsnuiver.

zeeprest

Registered User
JA ik ruim op.
Al vanaf mijn prille jeugd werd ik daartoe verplicht door mijn ouders, en ik zet ook deze "traditie" graag door aan mij eigen kroost.

white thunder

Registered User
Hocus Pocus,wat een geluk zeg!Dat jij ze dus hebt gevonden,want ojeeee als die kleine pyro gelukzoekertjes zoiets zouden vinden:surprised:.Goed gehandeld!Beste wensen!

adgertic

Registered User
Na het stoken 's middags even de stoep aangeveegd. Gelukkig weinig weigeraars gehad. Gewoon netjes in de goot geveegd waar een kleine regenplas aan het ontstaan was.
En na het stoken 's nachts alle cakes bij elkaar gezet op de parkeerplaats waar de stookplek was. Idee gehad om de volgende ochtend alles in zakken te doen als het hard genoeg geregend had.
En toen kwam er een karretje van de gemeente om 06.00 uur. Dus toen ik om 09.30 uit bed kwam was de straat al weer schoon.
HEERLIJK!

smilli

FPM Filmer
Gisteren toch wel een behoorlijke tijd bezig geweest met vegen:hehe!:
Nog even een rondje door de wijk gelopen om te kijken hoe het eruit zag, nog een cobra onschadelijk kunnen maken gelukkig:surprised:

Uutgrunn

Registered User
Heb het keurig opgeruimd, maar (Shame on me), heb het meeste op een nieuwjaarsvuur gegooid vlakbij......scheelt wel ruimte in de container........

king of thunder

Registered User
De volgende ochtend opruimen blijft leuk ! Even de "schade" eens goed bekijken en dan maar met bezems en vuilniszakken aan de gang. In dit geval werd ik geholpen door mijn nichtje en een buurmeisje dat net uit australie komt !! Daar mogen particulieren niet afsteken en die australiers vonden het geweldig om van zo dichtbij vuurwerk op z'n nederlands te beleven !!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=GBBKNBZ8

Koetje

Registered User
Voor het 3e jaar op rij de hele kolerezooi in de fik als we terugkomen om op te ruimen na een welverdiend drankje na het stoken.
Tsja, dan ben ik er ook klaar mee verder, ga geen as lopen scheppen.

KruitFreak

Registered User
Ik heb het weer netjes opgeruimd. 's nachts had ik alle blokken al opgebrand dus 's morgens was het enkel nog binkies en grondbloemen vegen.

powerkiter1986

Registered User
Ik ruim het altijd op!
Moet de haters geen reden kunnen geven om daar over te klagen.
En ook niet op je geweten hebben dat er een kind gewond is geraakt eraan.

Vuurwerkgek19

Registered User
Heb ook netjes opgeruimd alleen de roteb wil het niet komen ophalen want dat doen ze niet meer ineens.. :sad:
dus zitten wij met die zakken in de tuin.. Hebben al 2x keer gebelt maar anwoord blijft nee dus komende jaarwisseling laat ik als staan

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Was dit jaar van plan een paar foto's te maken op 1 januari, wou toch ook een day-after foto namelijk hebben.
Maar heb niet echt de kans gehad om dit te doen. Want de gemeente had alles al opgeruimd voor wij de kans kregen xD
We hebben t wel allemaal netjes bij elkaar geplaatst, al die cakes, zodat t gemakkelijker op te ruimen was.

Bovenaan