Alles op een hoop en de fik derin en de volgende dag ruimt de gemeente de resten daarvan wel weer op
Ach als de laatste koude oliebol bij ons uit de schaal is, is het 7 uur in de ochtend. En gaan we met zijn allen nog even de straat schoonvegen, daarna bakkie koffie en naar bed of richting huis....
Wat we sinds 2008 doen is de kids de boel laten opruimen en voor elk ding wat aanbrengen krijgen ze volgend o/n een pakje kanonslagen. items met een lontje tellen dubbel. Wel een 'zone' afspreken want anders krijg je alles aangeleverd vanuit de hele wijk hahaha.
En geloof mij, ze komen nu al met hun score om te vragen wanneer ze hun buit kunnen incasseren.
Bla Bla Bla
@KoenL
Wat heeft nieuw op het forum komen hiermee te maken als ik vragen mag? Dit heeft toch niks met het onderwerp "ruim jij je straat op" te maken?
~Pyro030
Toen ik 11 was en nog geen vuurwerk mocht aansteken en m'n ouders kochten het ook niet. Toen kwamen er vrienden en die man had een klapper rol alleen dat mee z'n busje zo'n mercedes was van onder to boven vol met die mat iedereen in de staat moest binnen blijven zo hard geluid in Laren hè?! T gooi en rara de volgende ochtend waren zij weg en wie moest er dat rode papier opruimen moi. Ik heb 3,5 uur zitten vegen met m'n pa en het rode was na 1 jaar pas weg.
Nu.
Nu de kleine dingen eerst opruimen potten blijven staan vorig jaar was t weggebrand ...
Gebruik aub interpunctie.. Tis zo echt niet te lezen man..