Helemaal niet erg Jim. Bedankt voor de moeite, want zoveel films zijn er niet van het nationaal vuurwerk dit jaar. Was de muziek nog ergens te horen?
Ze willen het vuurwerk vergelijken met sydney en londen maar dat gaat helaas nooit gebeuren vrees ik door de haast onwerkbare regeltjes hier.
Ik vind het ook stukken beter dan voorheen,mooie producten zie ik ook. Zeker een verbetering maar vind het toch een beetje rommelig geheel de manier van schieten.
Het is nu nog niet HET nationale vuurwerk te noemen dan moet het toch nog beter en groter worden. Misschien een idee om een buitenlands bedrijf erbij te betrekken die nog meer ervaring hebben met grote shows? Group f, ricasa, parente.
Ze willen het vuurwerk vergelijken met sydney en londen maar dat gaat helaas nooit gebeuren vrees ik door de haast onwerkbare regeltjes hier.
@anihalas, somberheid kan ook door de muziekkeuze komen, vind adele niet toepasselijk bij het inluiden van een nieuw jaar. De muziek moet gewoon knallen en feestelijk zijn!
Ik zie wel vuurwerk, maar waar is rotterdam nou?
Hier met muziek:
Ik vind het eerlijk gezegd voor een groot gedeelte maar een sobere show. Misschien heeft dat met het weer te maken ik weet het niet. Mooi is het zeker maar ik heb ook de hele tijd het gevoel dat er iets mist.
Ik dacht ook dat Rotterdam ook een wereldstad was. Hoeveel moeite kost het nou om je stad een beetje te laten zien? Bruggetje mooi verlichten en dergelijke? Het gaat wel de goede kant op maar Rotterdam is er nog niet!
Die bedrijven komen niet voor dat schijntje in NL schieten. Helemaal niet als ze ook nog eens horen wat onze regels zijn.