Richardus' verlanglijstje

remio

Registered User
ziet er goed en divers uit, je mag er ook wel 1 of 2 tanks benzine bijrekenen om het hele land af te rijden naar de diverse dealers haha:nuts:

Richardus

Registered User
Thanks, en; nee, valt mee: haal klein Schuurmans hier in Grunn, dan met de trein naar 't midden des lands waar ik bij bevriend gezin stook. Van daar naar Ede 't grootste gedeelte halen bij Xena, en zooitje Beko bij Karweihuis in Soesterberg. Daar houden we 't maar bij... :p

edit: alleen voor de Screaming Girls is het nog kijken bij welke dealer ik langs kan

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
vorig jaar te koop bij jecor in putten. geen idee of ze die nog steeds hebben, wel grote kans daar op voorraad van vorig jaar!

Richardus

Registered User
Precies de dealer die ik heb gemaild met de vraag of ze dit jaar Evuco nog doen, waarop ik een bevestigend antwoord kreeg :) Flower Dream in Amersfoort is ook nog een optie, die reageerden echter nog niet op m'n mailtje.

Dank voor je tip!

AWG

Registered User
ook al helemaal into bonfireworks zo te zien.:amuse:
ze hebben wel mooie spullen alleen ikzelf hou het nog even onder voorbehoud want ik wil eerst de filmpjes van nederlandse demo,s zien.:amuse:

mooie lijst dude:smile:

looneytunie

Registered User
De site van Flowerdream is online. Ze verkopen helaas geen Evuco meer.

Jecor's site is online, hier vind ik echter alleen GBV op terug. Geen evuco.

Richardus

Registered User
heb je links?! kan ze niet vinden....

krijg als 't goed is van Jecor n folder toegestuurd en anders bel ik beiden wel en laat ik het weten...

MichelAngelo

Registered User
Mooie lijst. Nu maar hopen dat Bonfireworks aan de verwachtingen voldoet!
Ik had eerst ook de Sunrise. Heb toch besloten om de Golden Willow en Golden Brocade van Zena te nemen. Twee zekerheidjes en nog iets voordeliger met hetzelfde aantal shots.

Richardus

Registered User
flowerdream

jecor putten

Beide verkopen geen evuco noch de screaming girls.
Jammer want ik zoek ze ook in de buurt van Amersfoort. Heb ook al een dealer in Barneveld gemailed die ze ook ooit eens heeft gehad volgens een vriend. Ook geen succes..

dank voor die links. Het zijn allebei webshops van specifieke importeurs dus het kan heel goed zijn dat ze nog producten van andere importeurs erbij verkopen. Dat wordt op een Broekhoff of GBV webwinkel dan niet vermeld.
Als het goed is krijg ik de folder van Jecor toegestuurd, zal laten weten als ze daarin staan. En zij hadden me dus al per mail laten weten ook nog gewoon Evuco te verkopen dit jaar... Anders ga ik beiden nog even bellen tzt.

looneytunie

Registered User
Via de website van flowerdream werd ik doorgestuurt naar die webwinkel.
Maar idd is dat een Broekhoff webwinkel.

Zelfde geld voor jecor. Dat is mooi dan is er nog hoop dat deze top pijlen in de buurt te krijgen zijn :nuts:

Richardus

Registered User
Extreme Bang Rockets toegevoegd, wil ik 'ns proberen. Misschien dat het 2 pakjes worden ipv 1. Bij Screaming Girls weet ik het ook nog niet: als ik er aan kan komen sla ik misschien genoeg in zodat ik volgend jaar ook nog van ze verzekerd ben.

Ook 2 soorten Parachute Rockets toegevoegd :nuts:

edit: Fantazja van Jorge gaat ook mee, en ik twijfel nog of ik de Triple Whistle Rockets van hun ga uitproberen. Heb nog de hoop weer 'ns goede upupup pijltjes te vinden... maar is wel meteen beetje prijzig uitprobeersel (€4,95) en meteen heel veel (144st.). Iemand ervaringen met die dingen, die me de zoveelste teleurstelling in klein vuurwerk kan helpen voorkomen?

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
Falling Leaf en Fountain van Mercurius toegevoegd. Smiling Face Fountain van die importeur komt er ook bij, maar hun nieuwe producten staan nog niet in de database. Ook Splitting Comets van Bonfireworks toegevoegd.
Zal later nog dingen als Sun Warrior, Cruise Rockets, GBVknalgrondbloem, China Böller E en andere ongein toevoegen. Nu ff geen zin in te zoeken.
Misschien dat Heavy 5 er nog bij komt...

Richardus

Registered User
Zo, vrijwel compleet nu. Ik mis wel de Sun Warrior pijlen van Wolff in de database, en ik geloof dat er door kornuit nog Killing Arrow wordt besteld. Die voeg ik dan tzt nog toe. Zooi Novelties en Traditionals nog toegevoegd, klein spul van Wolff, pijltjes enzo. 't Is wel goed zo :p

Richardus

Registered User
Zo, de eerste opzet van dit jaar gemaakt om even rust in 't vuurwerkkoppie te krijgen :cheesy:

Paar wannahaves staan nog niet in de productdatabase: The Fan en Dominater van B&W, Asian Thunder Cake 500gr. van GBV en de pijlen uit de Army Collection van Cafferata.

Ik ben er nu even van uitgegaan dat ik de jaarwisseling hier in Groningen vier, en dus m'n lijst gebaseerd op wat ik weet dat hier in stad en Hoogkerk dit jaar te krijgen was. Natuurlijk kan het budget nog veranderen, maar eerder omlaag dan omhoog, of ik moet een loterij winnen... En natuurlijk baseer ik me op het assortiment en de prijzen van dit moment...

Ik twijfel nog of ik Sunrise neem, of ik Outrageous en Wodka Blue weer neem en of ik niet de Crossette Cake van Showtime neem ipv de Splitting Comets van Bonfire.

Er zijn dus vanzelfsprekend nog heel veel factoren die de lijst nog kunnen doen veranderen. Maar voor nu liggen deze wensen tenminste vast, en kan ik het even rustig laten staan tot alle factoren wat vastere vorm gaan krijgen :toung: :laugh:

Bovenaan