ik hang het begrip van de ''spookrijders- klokkenluiders'' aan die zeiden:
He yo Ik stop mijn mening niet onder banken of stoelen
Je vindt ons commercieel, je weet niet veel
Je lult teveel praatjes vullen geen gaatjes
Als je niet commercieel bent, maak dan ook geen plaatjes
Maar treed dan op op pleintjes en op straatjes
Gratis, benefiet voor geen cent
Dus druk je smoel man als je zelf niet zo bent
wat ik er maar mee aan wil geven, iedereen wil centen verdienen, ook artiesten en als dat betekend dat ze tijdelijk heel veel roem en centen kunnen verdienen dan ben ik de laatste die daar wat raars van wil vinden.
we leven in een commercieele maatschappij, alleen maar geld vergaren is ook geen geestelijk gezonde bezigheid, maar laten we niet hypocriet zijn, we willen allemaal geld zien. en als het nu nog slechte nummers waren maar dat geloof ik niet.
Vind het wel meevallen met de commercieele meuk, alle liedjes zijn gemaakt met het doel om er een goed leven van te kunnen leiden, met de opgebrachte centen dus.
bands en muzikanten die zeggen alleen maar uit te brengen om hun muzikale ei kwijt te kunnen?? ach er worden genoeg sprookjes vertelt maar ben inmiddels oud en wijs genoeg om er niet in te geloven.
Serious request voor de kerst, en met en na de kerst top2000 luisteren, om de tijd te verdrijven tot de eerste ophaaldag.
het is een soort van ritueel waarbij ik vrij weinig doe, en lekker top2000tv kijk.