Radio 2 - Top 2000

vegetto

Registered User
Ik vind het jammer dat zij al min of meer limiteren op welke muziek je kan stemmen.

Persoonlijk vind ik Trans-Siberian Orchestra een briljante band, maar daar kan je dus niet op stemmen (is helaas ook nooit op de radio te horen).

Dus in dat geval kan ik de opmerkingen over "commerciele meuk" geheel begrijpen.

Maar als ik die bezwaren en kritiekpunten opzij zet, vind ik het allemaal wel bijdragen aan de decembersfeer, ondanks dat er zat in die top 2000 terecht komt, waarvan ik denk, ik had em nog niet in de top 100.000 gezet. Maar goed, smaken verschillen.

Je mag 5 vrije keuzes kiezen

AWG

Registered User
ik hang het begrip van de ''spookrijders- klokkenluiders'' aan die zeiden:

He yo Ik stop mijn mening niet onder banken of stoelen
Je vindt ons commercieel, je weet niet veel
Je lult teveel praatjes vullen geen gaatjes
Als je niet commercieel bent, maak dan ook geen plaatjes
Maar treed dan op op pleintjes en op straatjes
Gratis, benefiet voor geen cent
Dus druk je smoel man als je zelf niet zo bent

wat ik er maar mee aan wil geven, iedereen wil centen verdienen, ook artiesten en als dat betekend dat ze tijdelijk heel veel roem en centen kunnen verdienen dan ben ik de laatste die daar wat raars van wil vinden.
we leven in een commercieele maatschappij, alleen maar geld vergaren is ook geen geestelijk gezonde bezigheid, maar laten we niet hypocriet zijn, we willen allemaal geld zien. en als het nu nog slechte nummers waren maar dat geloof ik niet.

Vind het wel meevallen met de commercieele meuk, alle liedjes zijn gemaakt met het doel om er een goed leven van te kunnen leiden, met de opgebrachte centen dus.
bands en muzikanten die zeggen alleen maar uit te brengen om hun muzikale ei kwijt te kunnen?? ach er worden genoeg sprookjes vertelt maar ben inmiddels oud en wijs genoeg om er niet in te geloven.

Serious request voor de kerst, en met en na de kerst top2000 luisteren, om de tijd te verdrijven tot de eerste ophaaldag.
het is een soort van ritueel waarbij ik vrij weinig doe, en lekker top2000tv kijk.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Die stemperiode is ook niet echt lang he. Je hoeft maar een weekje onder een steen te leven en dan moet je luisteren naar een top 2000 waar je helemaal geen invloed op hebt gehad tijdens de feestdagen.. :hehe!:

D

Deleted member 17038

Guest
Had persoonlijk liever led Zeppelin op één gezien maar fuck it, rond die tijd sta ik toch buiten te stuiteren!

En dan? Dan was je daarvoor wel even naar binnen gegaan? :hehe!:

Het is mij voor het eerst gelukt om op een nummer te stemmen dat in de top 3 staat. Eigenlijk een weggegooide stem omdat ik daar toch niet naar ga luisteren! Maar ik heb me laten meeslepen door de propagandamachine die al meerdere jaren de nummer 1 en 2 van de troon probeert te stoten. Maargoed daar komt nooit meer een eind aan want het word inmiddels een traditie (bij kids die ermee opgroeien) en we zien in Nederland dat het heeeel moeilijk is om een traditie aan te passen :hehe!:

Zo en nu ga ik maar eens bedenken welk nummer ik moet aanvragen bij serious request dat op 2e kersdag gedraaid gaat worden zodat ik mijn hele familie gek kan maken omdat ik zo nodig een lied moet luisteren waar ik 10 euro voor betaald heb! :tounge:

Bovenaan