Fallas moet nog beginnen maar ik ben hier ook al aardig mee in de weer.
Voor mensen die met de auto naar Berlijn gaan, helaas heb je in de binnenring van Berlijn een feinstaubplakette (umweltplakette) nodig ,die je ook in veel andere duitse steden nodig hebt.
Dit Vignet is verplicht en moet zichtbaar op je vooruit zitten,boetes vanaf 40,- euro, en je weet die duitsers zijn gek op die gele nummerborden met het NL stickertje erop (NL=NUHR LINKS).
Deze vignettten zijn voor Euro 17,85,- te verkrijgen bij de TUV NORD NEDERLAND B.V. Tweelingenlaan 145 te Apeldoorn-Noord.
Tel; 0553788130
www.tuv-nord.nl.
Wat is de beste/makkelijkste manier om kaarten te bestellen? Heb zojuist wel een vlucht en hotel geboekt, nu de kaarten nog ;-)
Kan iemand mij helpen, ik kan bijna geen Duits, en zie nergens waar je de kaartjes van 9-10-11 juli kan boeken, en hoe of wat.
Alvast bedankt!
EDIT: Krijg net een PB van iemand die zei dat de kaarten mogelijk uitverkocht zijn, kan iemand dit bevestigen?
Helaas voor mij.. ik kan er niet bij zijn maar heb wel 2 x het pyrofan arrangement liggen en betaald.
Als iemand interesse heeft PM me...
dus 3 dagen staanplaats voor 2 personen.
P.S. Er staat een naam op, ik heb nagevraagd en per email bevestigd gekregen dat dit niks uitmaakt, je kan dus zo naar binnen.
Kaarten zijn inmiddels niet meer beschikbaar.... door wat in de agenda te verschuiven is het toch gelukt om hier tijd voor vrij te maken en kan ik er zelf naar toe !
Groet,
Ray
heey leuk dat je er toch nog naar toe kan , je zal er denk ik geen spijt van krijgen. nu maar hopen op goed weer.