Pyromusicale Berlijn 2009 (Duitsland)

Snokkie

Registered User
Re: Pyromusicale Berlijn 2009

Yay, tickets binnen...zijn echter een stuk lelijker dan de PyroFan tickets...BOE :laugh:

Fallas moet nog beginnen maar ik ben hier ook al aardig mee in de weer.

Voor mensen die met de auto naar Berlijn gaan, helaas heb je in de binnenring van Berlijn een feinstaubplakette (umweltplakette) nodig ,die je ook in veel andere duitse steden nodig hebt.
Dit Vignet is verplicht en moet zichtbaar op je vooruit zitten,boetes vanaf 40,- euro, en je weet die duitsers zijn gek op die gele nummerborden met het NL stickertje erop (NL=NUHR LINKS).
Deze vignettten zijn voor Euro 17,85,- te verkrijgen bij de TUV NORD NEDERLAND B.V. Tweelingenlaan 145 te Apeldoorn-Noord.
Tel; 0553788130
www.tuv-nord.nl.

Kleine toevoeging, het benodigde vignet is ook gewoon te verkrijgen bij de ANWB winkels. Hierbij de link naar de bewuste pagina op de ANWB site Milieusticker voor stadscentra Duitsland

Kleine quote van de site

"Alle ANWB-winkels (kosten € 12,50). U kunt de milieusticker aanvragen bij alle ANWB-winkels. De sticker wordt dan binnen 5 werkdagen thuisgestuurd. U moet de sticker persoonlijk aanvragen.
Vergeet niet uw kentekenbewijs mee te nemen, een kopie hiervan is nodig voor de aanvraag van de sticker. Heeft u een auto met dieselmotor en een retrofit roetfilter (achteraf ingebouwd)? Neem dan de factuur van de inbouw van het roetfilter mee (in verband met typegoedkeuringsnummer van het retrofit roetfilter)."

shadow13

Registered User

Gisteren de kaarten ontvangen voor 3 dagen vuurwerk Berlijn.
Nu nog een hotel boeken en vervoer zien te regelen.
Hotel zal geen probleem zijn.Is er iemand die nog een plekkie vrij heeft en met wie ik mee zou mogen rijden naar Berlijn en terug???

DJ-ArSoN

Registered User

Appartementje is geregeld, en tickets zijn besteld! :)
We zitten lekker dicht bij Tempelhof, op loopafstand, ideaal bij afwezigheid van Bob!

Iemand tickets besteld en betaald via bankoverschrijving?
Hoelang moest je op je tickets wachten?

brian the freak

Registered User

Wat is de beste/makkelijkste manier om kaarten te bestellen? Heb zojuist wel een vlucht en hotel geboekt, nu de kaarten nog ;-)

jaspertjuh

Registered User

Helaas ben ik er dit jaar toch niet bij :sad2:.

Mijn vader blijkt een enorm hoge bloeddruk te hebben, en de dokter heeft em heel veel rust aangeraden.

Nouja, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Volgende keer beter :amuse:

Mats

Registered User

Wat is de beste/makkelijkste manier om kaarten te bestellen? Heb zojuist wel een vlucht en hotel geboekt, nu de kaarten nog ;-)

Lees dit toppic even door, staat door verschillende mensen uitgelegd hoe je het moet doen met de kaarten bestellen, dan moet het wel lukken dacht ik.

ps DJ-Arson ik heb er ongeveer 2 weken op moeten wachten, werd ook al ongeduldig maarja heb nog van niemand gehoord dat ze niet zijn aangekomen.

Laatst bewerkt:

brian the freak

Registered User

Ok volgens mij is het gelukt. Via mijn postbank.nl doorgelinkt naar buitenlandse betalingen waar ook gevraagd werd naar het IBAN en BIC nummer. Dus als het goed gegaan is heb ik ze dan ook hopelijk over een week of 2 3 in huis. HEB ER ZIN IN!!!

Voor de mensen die nog interesse hebben om te gaan raad ik aan niet te lang meer te wachten met boeken van hotel etc. aangezien de 11e juli ook de berlin dance event plaatsvind waar duizenden mensen op af komen

Laatst bewerkt:

shadow13

Registered User

ik had de kaarten binnen 1 week binnen.had op woensdag geld overgemaakt en heb de maandag erop ff gebeld of het binnen was en toen zeiden ze dat de kaarten vertstuurd warenen idd waren afgelopen woensdag binnen:bigsmile:

DJ-ArSoN

Registered User

Nou ik heb ze binnen gekregen hoor!! :cool:
Ging allemaal vrij soepel en snel, top dus!
Alleen nog even verifiëren of m´n deposit v/h apartement over gekomen is.

(VWM)

Registered User

Kan iemand mij helpen, ik kan bijna geen Duits, en zie nergens waar je de kaartjes van 9-10-11 juli kan boeken, en hoe of wat.

Alvast bedankt!

EDIT: Krijg net een PB van iemand die zei dat de kaarten mogelijk uitverkocht zijn, kan iemand dit bevestigen?

Laatst bewerkt:

MrJoinT

Registered User

Ook tegelijk met Tarragona.........heb ik al voor geboekt, had dit helemaal gemist joh! anders was ik hier heen gegaan.

RNBakker

Registered User

Kan iemand mij helpen, ik kan bijna geen Duits, en zie nergens waar je de kaartjes van 9-10-11 juli kan boeken, en hoe of wat.

Alvast bedankt!

EDIT: Krijg net een PB van iemand die zei dat de kaarten mogelijk uitverkocht zijn, kan iemand dit bevestigen?

Denk niet dat ze uitverkocht zijn. Kom nog steeds in het bestel proces.
Links bovenaan klikken op tickets en dan zie je alle kaarten.

klik op "Stehplatz - 3-Tages-Kombi Pyro-Fan" als je een kaart voor drie dagen wil bestellen (staan).

raymondv

Registered User

Helaas voor mij.. ik kan er niet bij zijn maar heb wel 2 x het pyrofan arrangement liggen en betaald.

Als iemand interesse heeft PM me...

dus 3 dagen staanplaats voor 2 personen.

P.S. Er staat een naam op, ik heb nagevraagd en per email bevestigd gekregen dat dit niks uitmaakt, je kan dus zo naar binnen.

raymondv

Registered User

Helaas voor mij.. ik kan er niet bij zijn maar heb wel 2 x het pyrofan arrangement liggen en betaald.

Als iemand interesse heeft PM me...

dus 3 dagen staanplaats voor 2 personen.

P.S. Er staat een naam op, ik heb nagevraagd en per email bevestigd gekregen dat dit niks uitmaakt, je kan dus zo naar binnen.

Kaarten zijn inmiddels niet meer beschikbaar.... door wat in de agenda te verschuiven is het toch gelukt om hier tijd voor vrij te maken en kan ik er zelf naar toe ! :D

Groet,
Ray

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Kaarten zijn inmiddels niet meer beschikbaar.... door wat in de agenda te verschuiven is het toch gelukt om hier tijd voor vrij te maken en kan ik er zelf naar toe ! :D

Groet,
Ray

heey leuk dat je er toch nog naar toe kan , je zal er denk ik geen spijt van krijgen. nu maar hopen op goed weer.

JefFreak

Registered User

Wie heeft er interesse in 3 dagen pyromusikale, 4 kaarten en eventueel hotel erbij? Mocht je interesse hebben stuur me dan maar een pm

groeten Jeffrey

raymondv

Registered User

heey leuk dat je er toch nog naar toe kan , je zal er denk ik geen spijt van krijgen. nu maar hopen op goed weer.

Nee dat denk ik ook niet.... 3 avonden top vuurwerk en 40 Hanabi 60cm bommen! Ben dus erg blij dat het door kan gaan!

Duimen voor mooi weer is inderdaad een goede.... :cool: het blijft toch Duitsland in de maand juli, net zo wisselvallig als hier.

tukker1978

Registered User

Voor de mensen die er naartoe gaan maar nog niet weten hoe, je kunt nu goedkoop kaartjes voor de trein bestellen via www.nshispeed.nl
je moet wel opletten dat je het actie tarief aanklikt hebben wij ook gedaan.

Groeten Chris.

Bovenaan