vuurvent
Registered User
Uiterlijk komende weekSpulletjewanneer verwachten ze uitsluitsel te hebben of het evenement wel of niet doorgaat op 5 oktober ?
Uiterlijk komende weekSpulletjewanneer verwachten ze uitsluitsel te hebben of het evenement wel of niet doorgaat op 5 oktober ?
Ja dat is wel de bedoeling, ook van pepe dummy cylinders etc. Kleding.Dan die items op de foto's ook in dummy vorm verkrijgbaar?
Dat is wel een hebben dingetjeJa dat is wel de bedoeling, ook van pepe dummy cylinders etc. Kleding.
Dikke portemonnee meenemen dusJa dat is wel de bedoeling, ook van pepe dummy cylinders etc. Kleding.
Als je wat exclusives wilt welDikke portemonnee meenemen dus![]()
Ik heb een bomba da tiro gewonnen via de instagram actie toen.Als je wat exclusives wilt wel![]()
Zeker!Ik heb een bomba da tiro gewonnen via de instagram actie toen.
Neem aan dat ik die gewoon nog kan ophalen bij de betreffende stand?
Dacht ik al wel.
Zucht...
Ik had het eerlijk gezegd wel verwacht, desalniettemin dan maar in mei. Ik blijf hoop houden.
Onzin, Japandag is ook 24 mei. Of krijgen we een Japandag zonder vuurwerk.Dacht ik al wel.
Ben benieuwd of iedereen nu de optie krijgt om te annuleren... zal wel weer niet. Waarschijnlijk de loze belofte dat je contact moet opnemen waar vervolgens nooit een reactie op komt.
Echt vertrouwen in pyrodise heb ik niet meer helaas en ik denk met mij velen.
Mei is broedseizoen en in duitsland zijn ze daar vrij streng op kwa verstoring, weinig kans dat zoiets in mei plaatsvind.
Waarschijnlijk komen ze daar een week voor de show weer achter.