Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

roelz

Registered User
Thnx Plum, heb zelf geen belang/interesse hierbij maar vroeg mij meer af of hier al aan gedacht is door de wél geintresseerden.

Plum Bloom

Registered User
Vraag:

Hallo.

Koennen Sie mir sagen ob es am 24 Mai 2025 in Aldenhoven ein grosses pyrotechnisches Event geben wird, mit der Name ‘Pyrodise’?

MfG,

Plum Bloom,

Antwoord:

Guten Tag Herr Plum Bloom,
unserer Behörde ist keine derartige Veranstaltung bekannt.

Mit freundlichen Grüßen

Im Auftrag

Wilfried Thelen

Gemeinde Aldenhoven

Der Bürgermeister

Stabsstelle für Bevölkerungsschutz,
Krisenmanagement und Feuerwehrwesen

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Voor wie geen Duits kan: in Aldenhoven weten ze van niets.
Ik ben 2 keer naar de Royal Fireworks workshop geweest en een vergunning aanvragen in Duitsland werkt iets anders dan in Nederland.
In Nederland moet dit minimaal 3 maanden van te voren, in Duitsland kan het een dag van te voren.
Hij vertelde tijdens een workshop het volgende.
Hij was de vrijdag voor de zaterdag naar de gemeente (Gronau) gegaan en de vergunning was zo geregeld.
Alleen hadden ze de verkeerde datum erop gezet, het was de datum van zondag. Toen hij daarvoor kwam, werd er gereageerd van, waar kom jij over nøhlen?

Maar dit was al een flink aantal jaren geleden, ook in Duitsland nøhlen ze over vuurwerk en 'overlast'. Dus ik weet niet hoe het tegenwoordig werkt met het aanvragen van een schiet vergunning.

Z@P

Registered User
Ik ga er inmiddels vanuit dat ik mijn geld voor 3 kaarten kwijt ben. Pfff

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Ik ben 2 keer naar de Royal Fireworks workshop geweest en een vergunning aanvragen in Duitsland werkt iets anders dan in Nederland.
In Nederland moet dit minimaal 3 maanden van te voren, in Duitsland kan het een dag van te voren.
Hij was de vrijdag voor de zaterdag naar de gemeente (Gronau) gegaan en de vergunning was zo geregeld.
Alleen hadden ze de verkeerde datum erop gezet, het was de datum van zondag. Toen hij daarvoor kwam, werd er gereageerd van, waar kom jij over nøhlen?

Maar dit was al een flink aantal jaren geleden, ook in Duitsland nøhlen ze over vuurwerk en 'overlast'. Dus ik weet niet hoe het tegenwoordig werkt met het aanvragen van een schiet vergunning.
Ik weet niet of Royal Fireworks nou een bedrijf was waar de betrouwbaarheid van afspatte. Wat dat betreft komt t wel overeen

omo109

Member

Met de geschiedenis van afgelopen jaar waar de vergunning door allerlei vage omstandigheden niet gegeven werd of ingetrokken werd zou je verwachten dat je dit nu al geregeld had.

1Salute

Registered User
Ik vind het vooral raar, dat de organisatie een nieuwe datum genoemd en gecommuniceerd heeft, blijkbaar zonder dit (of intentie tot plannen van het evenement op die datum) met de gemeente te hebben afgesproken.

Bovenaan