Loser!Apart hoor! En nu zeker failliet gaan en al het geld van de kaarten in de zak houden.. iig heel jammer dit EK was toch al ff bekend dat dat in dat tijdsbestek viel, waarom niet sowieso de hele zooi een maand later gepland? Ben heel benieuwd of we hier ooit nog wat van gaan horen!
We zullen het zien! Wat ik me wel afvraag is hoe gaat de organisatie om met alle kosten die al gemaakt zijn.Graag geen onzin speculeren. Er gaat een nieuwe datum komen, maar neem aan dat iedereen onderhand wel weet hoe ambtenaren zijn. Het is enorm balen maar er gaat zeker een oplossing komen.
Ik wens jou ook een fijne avond toe!Loser!
Helaas las ik net op de site dat de show is afgelast verdere info volgt nog via de site https://www.pyrodise.com/Mis het Dirk Maas Memorial Event niet!
Maak je klaar voor een explosieve nacht om nooit te vergeten! Bezoek ons op het Dirk Maas Memorial Event, georganiseerd door Pyrodise, en beleef een vuurwerkspektakel als geen ander. Dit is je kans om getuige te zijn van een uniek pyrotechnisch extravaganza in Duitsland dat je buiten adem zal laten.
3 daglichtshows
1 nachtshow
www.pyrodise.com
Waarom je dit niet mag missen:
Ongeëvenaarde vuurwerkshows:
Een ongeëvenaard aantal 15x16 inch shells, gesynchroniseerd met een enorme hoeveelheid Ghosts-shells in Japanse stijl, verlichten de lucht in een symfonie van kleuren.
Exclusieve optredens: Pyro-Brothers, Pepe Pirotecnica en een Mystery Guest-gezelschap!
Memorabele momenten: Creëer onvergetelijke herinneringen met vrienden en andere pyro-enthousiastelingen in een levendige, opwindende sfeer.
Beperkt aantal tickets: Dit is een eenmalig evenement met een beperkt aantal tickets. Zodra ze weg zijn, zijn ze weg!
Verzeker je plekje nu en maak deel uit van een onvergetelijke dag. Laat FOMO niet het beste uit je halen: pak je tickets voordat ze allemaal uitverkocht zijn!
Koop nu je tickets
---⫸ www.pyrodise.com en gebruik de actiecode Vuurvent
Wees erbij om Dirk Maas te eren en dit in stijl te vieren. Dit is je unieke kans om deel uit te maken van iets werkelijk spectaculairs. Zie je daar!
#DirkMaasMemorial #Pyrodise #VuurwerkFestival #DontMissOut
‘Maar goed we gaan van het beste uit en hopen op een datum dat ook iedereen kan zodat we alsnog kunnen genieten van een mooie pyro dag!’We zullen het zien! Wat ik me wel afvraag is hoe gaat de organisatie om met alle kosten die al gemaakt zijn.
Ik neem aan dat de terreinverhuurder maar ook pepe enz wel iets van een annuleringsclausule hebben waarbij ze iig wat willen zien kwa centen bij afzegging.
Verder zullen er al kosten gemaakt ziin voor promotie en dergelijke.
Zou niet het eerste festival zijn wat zo op de fles gaat en dan hoeft het niet eens kwade opzet te zijn.
Maar goed we gaan van het beste uit en hopen op een datum dat ook iedereen kan zodat we alsnog kunnen genieten van een mooie pyro dag!
Hier idem dito. Even nieuwe datum afwachten, mocht iemand met kaarten dan niet kunnen pm me!!Ik kon de 22e niet. Dus ik bied me aan 2 of meer kaarten over te nemen voor de nwe datum. Als mensen dan niet kunnen.
Even vertaald:Als ik het bericht lees staat er “Naast de genoemde redenen…”. Dat betekent dat de opgegeven reden dus klopt en dat daarnaast nog iets anders speelde, namelijk het ontbreken van een passende vergunning.
Ik kan me voorstellen dat een vergunning niet word verleent als bijvoorbeeld niet aangetoond kan worden dat de veiligheid geborgd is.
In het bericht van de gemeente wordt niet geïnsinueerd dat er überhaupt geen event zou plaatsvinden oid.