Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

frikandel

Nieuwe Member
Seriously? An address at a letterbox company in Hungary?

Screenshot-20240621-224043.jpg

Screenshot-2024-06-21-231046.png

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Beste @frikandel,
Je bent ontzettend aan het graven, naar mijn gevoel, om aan te willen tonen dat het verhaal een grote scam is.
Dit is prima, maar maak er wel even één goed onderbouwd verhaal van zonder elke keer maar flarden van dingen te posten die je niet vertrouwd.
Dat is pure stemmingmakerij.

Zoals altijd met dit soort dingen ben je vrij om het betaalde geld voor je kaartje terug te claimen, tenminste dat is de normale gang van zaken, of gewoon even af te wachten hoe alles gaat lopen.

Het is niet meer dan logisch dat het bij een evenement als deze even weer duurt om alle neuzen de zelfde kant op te krijgen het zijn internationale partijen die nog al een bijzondere reis moeten afleggen om hier aan mee te kunnen blijven werken.
Een voorbeeld, de maanden augustus en september voor de Italianen en de Spanjolen qua evenementen hoogseizoen.
En dan moet het hele circus aan vergunningaanvragen weer opnieuw worden gedaan, met de bureaucratische termijnen die er bij horen.

Wacht het nog even af, of kom met een goed verhaal.
En dat geld voor iedereen hier.

Richardus

Registered User
Ik zie ook nog niks raars, al is die 0,01% beetje gek met 4500 kaartjes maar niet iedereen is een rekenwonder. Nou gaat het om hoeveelheid kaartkopers, niet kaartjes, maar alsnog zal 't 1% of 0,1% zijn waarschijnlijk.

frikandel

Nieuwe Member
@Schuim

"Zoals altijd met dit soort dingen ben je vrij om het betaalde geld voor je kaartje terug te claimen, tenminste dat is de normale gang van zaken....."

---

That's exactly what I tried...
I am one of the 0.01% and I asked for a refund of my ticket, but my request was rejected...

I'll wait and hope that the story ends well for everyone involved...

Greetings!

vuurvent

Registered User
Sounds legitimate, sorry to say, though it was mentioned on the forums refund would be no problem...
Er wordt eerst een nieuwe datum verstrekt, voor die datum doet de ticketverzekering niet uitkeren omdat het niet geannuleerd is. Ticketverzekering is van de organisatie. Dus dit betreft niet de verzekering die eventueel afgesloten kon worden voor als je zelf niet kan.
dus mocht het helemaal niet plaatsvinden krijgt hij gewoon ze geld terug.

GoGoGadget

Nieuwe Member
Let maar op mijn woorden... Iedereen gaat flink genaaid worden.
Het evenement is ontstaan uit de illegale handelwereld waar al flink in genaaid wordt, gezien het onderzoek van Frikandel met buitenlandse postbussen (Hongarije) vage verhalen omtrent de vergunningen etc, ben ik er bang voor dat dit positief zal gaan eindigen!

Kan zijn dat ik het mis heb, maar in de wandelgangen komt er zo nu en dan best wel wat leuke verhalen voorbij over de "organisators"van dit feestje!

Silentpyro

Registered User
Let maar op mijn woorden... Iedereen gaat flink genaaid worden.
Het evenement is ontstaan uit de illegale handelwereld waar al flink in genaaid wordt, gezien het onderzoek van Frikandel met buitenlandse postbussen (Hongarije) vage verhalen omtrent de vergunningen etc, ben ik er bang voor dat dit positief zal gaan eindigen!

Kan zijn dat ik het mis heb, maar in de wandelgangen komt er zo nu en dan best wel wat leuke verhalen voorbij over de "organisators"van dit

blijf maar gewoon in de wandelgangen das beter dan deze poep te verspreiden. Kan je sowieso voor 100% garanderen als dit niet doorgaat dat je het geld sowieso terug krijgt.

firewire

Registered User
Ik vind het nogal wat, wat hier allemaal gezegd en gesuggereerd word.
Men gaat door eigen waan helemaal aan de reden van dit festival voorbij, namelijk een
In memoriam!

Schaam je kapot man.
Toon respect of houd je bek!

De overledene en zijn achterban verdienen niets minder.

firewire

Registered User
Er staat bij: tickets-get ticket een nieuwe datum op hun website.

dinsdag 1 oktober

Helemaal prima, maar zaterdag 5 oktober is ook goed.🍀

omo109

Member
Hallo Vuurvent,

We zijn inmiddels 3 weken verder en het zou fijn zijn als er iets van een update komt qua info. Heb jij nieuws voor ons?

GoGoGadget

Nieuwe Member
En? Nog steeds geen info? Eerst dagelijks het event promoten en op ieder bericht communiceren, nu totale radiostilte? Dat iedereen het rustig laat gebeuren. Wedden dat het niet doorgaat, wedde dat we allemaal naar het geld kunnen fluiten! Kom Vuurventje, wees eens een man en laat eens wat horen?

Bovenaan