Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Palm Tree

Registered User
Ik kom helaas niet meer in mijn oude account (Dynamite). Laatste post is van 2018, dus wellicht is mijn account verwijderd. Ik heb dus even een nieuw aangemaakt.
Ik heb 2 kaarten over en een parkeerticket. Deze mogen weg tegen een schappelijke prijs.
Doe mij even een DM, heb interesse in 1 kaart

Schuim

Moderator
Medewerker

Z@P

Registered User
Ik hoorde dat de afstand tot het vuurwerk 400 meter is, in het kader van 16” shells snap ik dat helemaal. Staan de mascleta en ander vuurwerk wel dichterbij?

Dynamite2

Nieuwe Member
Ik hoorde dat de afstand tot het vuurwerk 400 meter is, in het kader van 16” shells snap ik dat helemaal. Staan de mascleta en ander vuurwerk wel dichterbij?
In Duitsland is de veiligheidsafstand 80% van de stijghoogte. Er is echter ook nog een regel van maximale geluidsdruk op je publiek. Je zal er dus verder vandaan staan als in Spanje.

firewire

Registered User
Hier idemdito.

Niet gezien/opgevallen dat een parkeerticket per se online gekocht moest worden.

Parkeerplaats is altijd wel te vinden, maar in dit geval is het nu wel handig om te weten hoe&waar…

Gupje

Registered User
Het feest is uitgesteld is op de website te lezen. Ze kunnen door het EK in Duitsland geen veiligheid garanderen.

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Het feest is uitgesteld is op de website te lezen. Ze kunnen door het EK in Duitsland geen veiligheid garanderen.

1718450004667.png

twins

Nieuwe Member
Apart hoor! En nu zeker failliet gaan en al het geld van de kaarten in de zak houden.. iig heel jammer dit EK was toch al ff bekend dat dat in dat tijdsbestek viel, waarom niet sowieso de hele zooi een maand later gepland? Ben heel benieuwd of we hier ooit nog wat van gaan horen!

rodepo

Registered User
Nou lekker dan. Dan maar hopen dan een eventuele nieuwe datum niet in m'n vakantie valt of als ik moet werken.
Bij mij word het persbericht niet geopend als ik op de link klik.

vuurvent

Registered User
Apart hoor! En nu zeker failliet gaan en al het geld van de kaarten in de zak houden.. iig heel jammer dit EK was toch al ff bekend dat dat in dat tijdsbestek viel, waarom niet sowieso de hele zooi een maand later gepland? Ben heel benieuwd of we hier ooit nog wat van gaan horen!
Graag geen onzin speculeren. Er gaat een nieuwe datum komen, maar neem aan dat iedereen onderhand wel weet hoe ambtenaren zijn. Het is enorm balen maar er gaat zeker een oplossing komen.

Bovenaan