Pyro Torch / Aansteekfakkel

Michel_G

Zilveren Member
Die bovenste zijn (of beter gezegd waren) de broekhoff pyro-torches. Helaas niet meer in het assortiment van Broekhoff.

Ik heb even snel 2 foto's gemaakt. (Iets te snel, kwaliteit valt een beetje tegen, maar geeft een idee.)

BVDtorch1.jpg

BVDtorch2.jpg

Laatste foto is een pakje van 4, in die hoedanigheid werden ze verkocht.

EDIT:
voor mensen uit Breda e.o. : Cees vd Horst heeft deze aansteekfakkeltjes. Branden vijf minuten en zijn zeer handig voor snel meerdere pijlen of potten aan te steken. een keer het lont aanraken en het brandt gelijk.

Kwam net bij toeval op de site van Cees vd Horst, en kwam ze daar tegen. Hij verkoopt/verkocht inderdaad de broekhoff torches. Echter.... Ik heb het gevoel dat de site nog niet aangepast is naar dit jaar (nieuwe 500 grammers staan er nog niet bij o.a.) en dat ze daarom nog online staan. Want mits hij geen oude restvoorraad heeft, kan hij ze ook niet leveren dit jaar. (In ieder geval niet die van broekhoff.)

Laatst bewerkt:

Cameo

Registered User
Bedankt Moontan :cool:

Na wat rondbellen ben ik er nu ook achter dat ze gelukkig nog wel links en rechts te krijgen zijn. Ik snap alleen niet dat zowel B&W als Broekhoff het product niet langer voeren. Want wat er nu verkocht wordt zijn restvoorraden.

Een tip aan iedere torch-fan is om komend oudjaar wat extra pakjes in te slaan daar waar je ze tegen komt.

Cameo

Son-T

Registered User
Jorge heeft ze ook zie foto onder.Misschien in de toekomst dat zij ze gaan leveren.
Deze branden 15 minuten volgens info.

JZ02.JPG

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zag gisteren de torches (handfakkels) van de kruiterij liggen en heb die gelijk meegenomen om te proberen. Na het testen van dit product is wel duidelijk dat deze er niet zijn om je vuurwerk mee aan te steken. Het moeten meer standionfakkels voorstellen maar daar zijn ze ook niet goed genoeg voor. Ik heb er nog een paar en zal deze zo snel mogelijk filmen.

Bovenaan