Michel_G
Zilveren Member
Die bovenste zijn (of beter gezegd waren) de broekhoff pyro-torches. Helaas niet meer in het assortiment van Broekhoff.
Ik heb even snel 2 foto's gemaakt. (Iets te snel, kwaliteit valt een beetje tegen, maar geeft een idee.)
Laatste foto is een pakje van 4, in die hoedanigheid werden ze verkocht.
EDIT:
Kwam net bij toeval op de site van Cees vd Horst, en kwam ze daar tegen. Hij verkoopt/verkocht inderdaad de broekhoff torches. Echter.... Ik heb het gevoel dat de site nog niet aangepast is naar dit jaar (nieuwe 500 grammers staan er nog niet bij o.a.) en dat ze daarom nog online staan. Want mits hij geen oude restvoorraad heeft, kan hij ze ook niet leveren dit jaar. (In ieder geval niet die van broekhoff.)
Ik heb even snel 2 foto's gemaakt. (Iets te snel, kwaliteit valt een beetje tegen, maar geeft een idee.)

Laatste foto is een pakje van 4, in die hoedanigheid werden ze verkocht.
EDIT:
voor mensen uit Breda e.o. : Cees vd Horst heeft deze aansteekfakkeltjes. Branden vijf minuten en zijn zeer handig voor snel meerdere pijlen of potten aan te steken. een keer het lont aanraken en het brandt gelijk.
Kwam net bij toeval op de site van Cees vd Horst, en kwam ze daar tegen. Hij verkoopt/verkocht inderdaad de broekhoff torches. Echter.... Ik heb het gevoel dat de site nog niet aangepast is naar dit jaar (nieuwe 500 grammers staan er nog niet bij o.a.) en dat ze daarom nog online staan. Want mits hij geen oude restvoorraad heeft, kan hij ze ook niet leveren dit jaar. (In ieder geval niet die van broekhoff.)
Laatst bewerkt: