Programma Onofficieel - Vuurwerk

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
De 19de Doe ik ook Ciril amoros / isobel Catolica na die op het plein. Da's wel de mooiste met een stukske digitaal erin (voorgaande jaren iig) . daarna rustig doorlopen naar die van Marti bij mercado Ruzafa.

Met deze looproute kun je er 3 pakken met een beetje doorlopen op de 19de. Op het plein. Als je aan de goede kant gaat staan om direct de straat in te duiken na afloop. Op Carrer de Giril Amoros zijn er meestal een aantal. maar je kan ook na de grote op calle catilico (B) 14:30 doorlopen naar die van Marti (C) 15:00.

http://maps.google.nl/maps?saddr=Pl...dtFb6_w&dirflg=w&mra=mi&mrsp=2&sz=17&t=h&z=17

Dat is de route die ik ook gedaan heb laatste keer en bevalt zo goed dat ik het dit jaar weer ga doen. Ik had gelezen dat Falla99 een beetje uit elkaar gevallen is. Ik denk dat je in deze wijk een grotere kans maakt om er veel te zien. En er zitten minimaal 4 pyroshops daar (check deze link)

Wat ik persoonlijk nog niet gezien heb zijn de mascleta miniatuur en de klasieke mascleta met het buskruit. Iemand nog tips via google maps voor locatie's en data?

USRRobiwan

Registered User
Nog een programma gevonden maar dat is een heel stuk verderop in de gemeente Torrente maar schijnt een hele grote te zijn:

Espectáculos realizados por Pirotecnia Caballer SA-Vicente Caballer

Día 17 de marzo, Pz Obispo Benlloch, 14:30h. Mascletá Miniatura Patrocinada por Pirotecnia Caballer, S.A.
Día 18 de marzo, Pz Obispo Benlloch, 14:30h. Mascletá
Día 19 de marzo, Pz Obispo Benlloch, 14:30h. Mascletá con secuencias Digitales.
Día 19 de marzo, Pz Obispo Benlloch, 21h. Ramillete de colores Cremá Infantil Falla Municipal.
Día 19 de marzo, Pz. Obispo Benlloch, 23:30h. Ramilletes de colores y efectos Cremá Falla Municipal.

http://maps.google.nl/maps?q=Plaza+...lencia,+Comunidad+Valenciana,+Spanje&t=h&z=18

En nog de agenda van Mislata:
Programa pirotecnico de la comision de la falla Felip Bellver-Mare Rafols de Mislata-Valencia www.fallafelipbellver.es

Viernes 16 de marzo:
23:45,mascleta femenina manual,a cargo de las tronaas

Sabado 17 de marzo:
14:00,mascleta a cargo de pirotecnia Gori de Mislata
24:00,fabulosa mascleta manual y mecanizada a cargo de la penya Els Tronats y pirotecnia Gori

Domingo 18 de marzo:
14:00,mascleta a cargo de la pirotecnia Gori

Lunes 19 de marzo:
14:00,magnifica mascleta de san Jose,a cargo de pirotecnia Gori de Mislata
21:30,mascleta manual infantil a cargo de la penya Els Tronaets

locatie (ongeveer): http://maps.google.nl/maps?q=Mislat...anje&hnear=Mislata,+Valencia,+Spanje&t=h&z=13

Tony

Administrator
Medewerker
Mislata had ik er al bij staan maar Torrente nog niet!
Daar hebben ze wel een miniatura van Vicente Caballer..Oehhh

postvoordennis

Registered User
Met deze looproute kun je er 3 pakken met een beetje doorlopen op de 19de. Op het plein. Als je aan de goede kant gaat staan om direct de straat in te duiken na afloop. Op Carrer de Giril Amoros zijn er meestal een aantal. maar je kan ook na de grote op calle catilico (B) 14:30 doorlopen naar die van Marti (C) 15:00.

http://maps.google.nl/maps?saddr=Pl...dtFb6_w&dirflg=w&mra=mi&mrsp=2&sz=17&t=h&z=17

Dat is de route die ik ook gedaan heb laatste keer en bevalt zo goed dat ik het dit jaar weer ga doen. Ik had gelezen dat Falla99 een beetje uit elkaar gevallen is. Ik denk dat je in deze wijk een grotere kans maakt om er veel te zien. En er zitten minimaal 4 pyroshops daar (check deze link)

Wat ik persoonlijk nog niet gezien heb zijn de mascleta miniatuur en de klasieke mascleta met het buskruit. Iemand nog tips via google maps voor locatie's en data?

Super! Bedankt voor de tip, dan ga ik die route aanhouden. Dan heb ik zowel de mascleta op het plein als de straat mascleta's meegemaakt.

Je link van de winkels werkt niet, maar ik neem aan dat je El Fallero en Pyroshopping bedoelt?

Ah,dan zitten we op dezelfde vlucht.

Oke gezellig. Ook eerste keer Fallas of ben je er al vaker geweest?

Laatst bewerkt:

postvoordennis

Registered User
Haha ben erg benieuwd wat ik allemaal mee ga maken, maar als ik de verhalen hoor dan zal het niet tegenvallen. Hoop alleen dat ik alles een beetje snel kan vinden en zoveel mogelijk uit die paar dagen kan halen, want blijf maar kort. Maar heb al een aardige planning klaarliggen :)

DJ-ArSoN

Registered User
Ook om 14:00 zeker, of niet? jammer dat er zo ontzettend veel tegelijkertijd gaat...
Overigens daar in de buurt vorig jaar wel een megavette nocturna van Carlos gezien, categorie Los Centelles zegmaar, super!!

DJ-ArSoN

Registered User
de meeste nocturna's zijn tussen 9 en 12 uur, ze staan allemaal in de extra Fallas uitgave van de Levante (lokale krant)
Als wij aankomen zal het krantje waarschijnlijk ook al uitverkocht zijn. Dus als er iemand ter plaatse is die 'em als digitaal fotootje online kan plaatsen zou dat perfect zijn! Uiteraard staan er 1 of 2 of meer San Miguel's tegenover ;)

Bovenaan